Datejust waarde?

Dat heb ik nu ook :weary:

1 like

Ja begrijp ik. Excuses als ik het fout heb!
Heb je een foto van de pasjes, minus het serienummer?

Fucked up. Lang geleden aangekocht?

Moet het kroontje in de chapter ring niet uitgelijnd zijn met de uurmarker?

Als je hem daar echt hebt gekocht, zal ie wel echt zijn lijkt me.

Maar als je het typenummer googled, kan je toch zo zien wat voor prijzen er voor gevraagd worden?

De afstand tussen het woord “SWISS” en de ‘6’ klopt ook niet. Ik vrees het ergste.

Dat zegt niks…komt vaker voor :see_no_evil:

2 likes

Ik ben een leek hierin haha
Dus gewoon ff Google?
Ben gewoon benieuwd wat ik ervoor kan krijgen, inruil kon ik 4000.- krijgen vandaag.

Ik ken de eigenaar goed en ga ervan uit dat het een echte is…

Is dit een 31mm?

Zoja, zou ik al deze berichten niet te vlug voor waar aannemen en bij een AD langsgaan. Denk dat de kennis over dit model niet zo wijd verspreid is.

1 like

Iedereen maakt fouten… maar deze ziet er op je foto’s raar uit.

Hij is niet nep. Het is een echte. Font en tekst verschilt wel vaker bij rolex per jaar. Bandje oogt smooth maar dat kan aan de foto’s liggen.

2 likes

Goedemorgen.

1 like

Waarde tussen de 4000 en 5000 ongeveer

1 like

Misschien beter als ik morgen in daglicht een foto maak?

Als jij er 1 kan vinden waarbij het woord “swiss” tegen de 6 aan zit, dan ben ik om.

1 like

Stuur even per pb een foto van de hele set. Vooral als je ter goeder trouw bent dan helpen we je graag.

2 likes

En zonder zo’n bescherming over uw camera. Is denk ik toch wel wat scherper.

Sorry maar ik begrijp niet waarom u een beschermingsglaasje op uw lens heeft zitten. Een screenprotector kan ik dan nog begrijpen maar waarom extra glas over uw lens??? Niet relevant maar ik heb een hekel aan screenprotectors, voelt gewoon vervelend.
Ach misschien moet ik niet te veel zeuren want er zijn mensen die foto’s plaatsen waarvan ik niet zeker weet of dat met een camera is gemaakt uit deze eeuw…

1 like

4 likes

Inderdaad.

@AnitaPeace

20200122_195829

@Logixa

20200122_201026

1 like