Datejust waarde?

Nogmaals, rolex is echt niet altijd 100% accuraat met zijn werk. Verschillende fonts, afstanden, etc

5 likes

Als de O van Oyster een 0 lijkt, dan zou dat wel bijzonder slordig zijn.

2 likes

Het is een Rolex he, geen GS :innocent::innocent:

15 likes

Als dit een echte Rolex is, dan is het helaas wel een bijzonder slordig exemplaar.

Niet vervelend bedoeld tegenover @AnitaPeace, maar zij vroeg om een taxatie en daarbij is het van belang dat er kritisch gekeken wordt naar het horloge in kwestie.

4 likes

Is deze misschien wel heel veel waard omdat er maar voor korte tijd dit lettertype is gebruikt.

Je weet het niet hè!

2 likes

Het uurwerk bekijken is sowieso een vereiste als je een Rolex op echtheid wilt controleren.

1 like

Serienummer googlen helpt ook vaak.

1 like

Rolex doet niet aan perfectie. Mensen moeten echt ophouden te doen alsof rolex aan perfectie doet en alles perfect moet zijn… Ken je merken mensen. Koop een Patek, AP of GS voor perfectie en een rolex voor betrouwbaarheid.

9 likes

Maar de voorbeelden die je toonde zien er beter uit dan dit exemplaar. Heeft Rolex bij dit exemplaar simpelweg steken laten vallen? Lijmresten op de wijzerplaat? Slordige belettering? Uitlijning niet symmetrisch?

Het zou toch op z’n minst invloed moeten hebben op de waarde?

3 likes

Omdat ik mijn iPhone gemiddeld 10x pd uit mijn hand laat vallen :rofl:

1 like

Die “lijmresten” kunnen ook prima een weerspiegeling op de zilveren index zijn toch? En de slordigheid van de print ligt misschien aan de kunstlicht fotos. Ik heb nu nog per se meteen zo iets van dit is 100% een fake. Wil je het zeker weten zou ik gewoon langs de horlogemaker gaan.

1 like

Heb alle foto’s gehad in pb.
Ik denk dat het horloge echt is.

Vals alarm :sunglasses:

3 likes

Ja dan begrijp ik het. :laughing:

1 like

Leuk dat er altijd van die onheils profeten zijn die eerst een hoop stennis maken…

3 likes

Bedankt allen!

4 likes