dateren Seiko 5

Hallo, mijn eerste bijdrage!! Deze Seiko 5 op mp gevonden én gekocht als defect. Na wat zoeken en reinigen loopt hij perfect. Nu op zoek naar gegevens van het horloge.

4 likes

Dag Jan,

Welke Seiko? Is het een idee om even een foto toe te voegen:)?

1 like

Fotos helpen… ook van de achterkant.

Watchsleuth

Hallo iedereen,bedankt voor het reageren. Ik zou graag foto’s toevoegen maar kan nergens vinden hoe dat moet??

Hallo Arjan, deze had i ook gevonden, maar kom er niet goed uit. Op het achterdeksel staat het serienr ingeslagen :130508 en het caliber en uurwerknr: 7009-3130

1 like

Dag Jan,

Volgens het serienummer komt ie uit Maar '81 of '91.

Seiko uurwerkjes hadden vaak een productrun van +/- 10 jaar dus is niet met zekerheid te zeggen. Vaak wel te zien aan het design. Dus een foto zou alsnog handig zijn. Je kunt ook een screenshot in je bericht plakken.

Anders idd via de uploadknop:)

image
Yes, het werkt!! Ik ben zelf ook al flink aan het zoeken geweest en kwam de Serial Number Decoder tegen,maar liep idd tegen de produktietijd aan. Wat ik graag zou willen weten is meer over de wijzerplaat. Deze kom je net veel tegen.

image
Omdat het zo mooi gaat! Een foto van de achterkant; niet erg duidelijk met kunstlicht).Achter de nummers staat binnen het kader:A2

zoiets

SEIKO 5 Finder - SNXL47 Automatic Watch (watchsleuth.com)

Dat is em!! Zal op die van mij een ander achterdeksel zitten?(ander nummer) Iedereen bedankt voor de hulp; wordt zeer gewaardeerd! Groeten,Jan.

3 likes