Datora terug van restauratie :)

Na een paar maanden geduld eindelijk m’n datora terug via breitling nl origineel glaasje en bezel erop welke moeilijk te vinden zijn. Eind vorig jaar full service gehad nu helemaal compleet en in topstaat op een Ko band. Prachtig klokje ondanks dat de foto wel redelijk lijkt is het horloge me wel iets te klein. Wellicht verkopen of ruilen eerst maar eens dragen nu.

29 likes

prachtig horloge!

2 likes

Gaaf!

2 likes

oei, ERRUG mooi !

2 likes

Origineel ontwerp, die wijzerplaat.

2 likes

Gaaf horloge!

2 likes

Prachtklok!

2 likes

Het horloge ziet er weer uit alsof het in bijzonder goeie staat is :+1: Mooi!

Is het een automaat of handwinder?

2 likes

Die is echt mooi!!

2 likes

Bjoetie!!!

2 likes

Dit is in mijn ogen toch echt een blijvertje! Super mooi en uniek horloge die je niet dagelijks tegenkomt.

1 like

prachtige breitling. ik vind hem mooi staan in ieder geval:blush:

1 like

Mooi hoor. Deze mag op mijn lijstje.

1 like

Wat een mooi ding! Dat plexiglas valt natuurlijk wel in de juiste maat te sourcen maar ik ben erg benieuwd of de bezel hetzelfde type is als dat er origineel op zat? Dit ook omdat jouw Breitling natuurlijk van voor het faillisement van 1978 en de start van het nieuwe Breitling onder eigenaarschap van Schneider in 1979 is.

1 like

Tnx deze bezel hoort er op en is origineel er passen ook andere modellen op zoals de geheel zwarte maar deze is correct. Wel geluk mee gehad liggen niet overal meer. Horloge is nu weer zoals hij moet zijn

1 like

Dankje is een handopwinder

1 like

Prachtig!

Even bevestigen dat de maat op de foto gewoon goed is, perfekt bij je polsmaat.
edit:
Ik zoek even snel naar maten en vind zo even snel 39 en 41mm, is dat kast vs bezelmaat of zo? En wat is de dikte, qua Valjoux? Mooi ding hoor.

2 likes

Ik kende het model niet, erg mooi!

1 like

Da’s een mooie, ik zou hem zeker eerst even dragen. Misschien valt de maat dan toch nog mee.

2 likes

Dat is inderdaad een prachtig klokje , en de maat valt zo te zien best mee hoor .

2 likes