Datum Meeting en uitreiking Limited Edition bekend!

We hebben bericht gekregen dat de Horlogeforum.nl Limited Edition 2006 er aan komt! Dus konden we nu ook de meeting plannen! Na een kleine rondvraag onder de bestellers van de Limited is de datum vastgesteld op zondag 22 oktober a.s.

De lokatie is net als vorig jaar een hele makkelijke, in een 4-sterrenhotel in Utrecht vlak bij het station en makkelijk aan te rijden met voldoende parkeergelegenheid want het ligt niet ver van de Jaarbeurs! Het is overigens niet dezelfde lokatie als vorig jaar, de leuke bar op de 22e verdieping is afgelopen maandag afgebroken… Maar het ligt op een steenworp afstand.

We hebben van 14:00 tot 18:00 uur een eigen afsluitbare ruimte naast de bar van de lokatie. Je kunt dus je hele collectie of dat deel dat je dragen kunt, meenemen om te showen en te bediscussiëren met de andere liefhebbers, ervaringen uitwisselen, vragen stellen enz enz. De afgelopen jaren bleek dit erg gezellig te zijn! Ook kunnen we ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de Limited Edition 2006 (als je je limited komt halen is legitimatie verplicht!).

Er is ook dit jaar weer een verloting. Van Juwelier Pijnenburg krijgen we weer een hoop horloge-gerelateerde giveaways (waarvoor dank Jörgen en Pijnenburg!) en Watching http://www.watching.nl heeft 5 gratis jaarabonnementen aangeboden.
Sowieso krijgt iedereen die komt een gratis WatchTool, aangeboden door http://Wereldhorloges.nl. De WatchTool is een klein apparaatje waarmee je zelf eenvoudig een schakelarmband kan inkorten.
We hopen op nog meer inbreng voor de verloting, daarover later misschien meer.

Op de lokatie hebben we beschikking over een kluis, mocht je je horloges op een gegeven moment willen opbergen. En neem je camera mee!

Let er op dat op 22 oktober ook een Rikketikbeurs is (zie http://www.derikketik.nl), misschien ideaal het één en ander te combineren, eerst naar de Rikketik (Houten en Utrecht liggen immers naast elkaar) en dan met je aanwinsten naar de meeting? Dat is wat ik in ieder geval ga doen…

Na 18:00 uur kunnen we bij voldoende animo verder gaan in de bar en later zelfs nog wat eten in het restaurant van het hotel, bij de Chinees om de hoek of waar dan ook. We reserveren hier echter geen plaatsen voor want het is niet in te schatten of, en zo ja hoeveel, mensen willen blijven eten.

Voor de zekerheid zal de exacte lokatie alleen bekend worden gemaakt aan mensen die de intentie hebben om te komen. Ben je een bekende op Horlogeforum.nl of DeZinvanLuxe.nl en ik heb je adres via bijvoorbeeld een verloting, de autosticker of de Limited gaat dit per mail, anders stuur ik het per post naar je toe (dan heb ik ook je adres). [b]Wil je naar de meeting te komen, mail dit dan door op: webmaster@horlogeforum.nl

We hopen jullie allemaal (weer) te zien![/b]

Ik ben van plan te komen en heb al een mailtje gestuurd. :slight_smile: Lijkt me leuk. (tu)

Is bij mij om de hoek, dus ik kom denk ik ook.

Ik woon op tien minuten van de Jaarbeurs, dus kom uiteraard ook persoonlijk m’n Limited 2006 op halen! :slight_smile:

helaas , we kunnen niet :frowning:

en gaan er dan eindelijk na de uitreiking ook foto’s komen op het forum? of mag dat niet…

Natuurlijk, iedereen mag zijn nieuwe aanwinst toch laten zien:D

Ruud

Ja, natuurlijk!

want ik ben heel benieuwd naar echte foto’s :smiley:

Shit, 22 okt is mijn trouwdag en heb helaas andere plannen.
't Vrouwtje ziet me al aankomen!
Ik had het wel leuk gevonden voor de eerste keer bij zo’n
meeting te zijn.
Jammer!

Ach, volgend jaar weer een trouwdag toch? :smiley:

Ruud

Ik heb me net door de berg met mails (het boek, de meeting, de stickers…) heen gewerkt, het zijn er echt veel! Omdat ik thuis geen internet heb moet ik het doordeweeks tussen het werken door doen, vandaar dat er soms wat vertraging optreed, mijn excuses hiervoor.
Volgens mij heb ik alle aanmeldingen voor de meeting tot nu toe verwerkt (het gaat een gezellige drukte worden!!), mocht je nog geen reactie hebben gehad, mail me dan nog even (geen Pb!) op webmaster@horlogeforum.nl

De echte is mooier dan een foto ervan, dus kom hem snel halen dan kun je hem met eigen ogen bewonderen.
Ze zijn erg mooi !!!
Tot zondag.

In het echt is deze nog mooier dan op een foto, ik kan het weten .
Ik heb het horloge al mogen aanschouwen, zeer geslaagd.
Tot zondag.

De Horlogeforum.nl Limited Edition 2006 Glycine Incursore zijn dus in het land (vandaar dat de naam ook geen geheim meer is, ze kunnen ze moeilijk terughalen :D) en ik heb van horen zeggen dat ze prachtig zijn! De horloges worden geleverd in een schitterend houten doosje met een extra licht bruinen lederen band erbij en een stukje gereedschap om de band te wisselen…

Jajaja, maak ons effe gèk!!

:smiley:

Henrik Schreef:

De horloges worden geleverd
in een schitterend houten doosje met een extra
licht bruinen lederen band erbij en een stukje
gereedschap om de band te wisselen…

Leuk! Die extra band en het gereedschapje zaten niet in de originele aanbieding toch? Ik ben heeeeeel benieuwd! :slight_smile:

Ik heb er geen besteld, maar ben wel benieuwd naar de afmetingen van dit horloge.
Aangezien glycine meeastal behoorlijk groot is…

Marz Schreef:

Ik heb er geen besteld, maar ben wel benieuwd naar
de afmetingen van dit horloge.
Aangezien glycine meeastal behoorlijk groot is…

44mm zonder kroon, en 11mm hoog

Omdat ik er enkele vragen over kreeg, familieleden en vrienden zijn natuurlijk ook welkom.