Dave76

Vandaag een leuke deal met @Dave76 mogen hebben.
Vriendelijke kerel dus zeker een aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van Dave, flexibele en prettige ervaring.

Thanks! :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Dave volgt de verkoop perfect op, pakt het pakketje perfect in en stuurt ze meteen op. Hiernaast nog een leuke attentie gratis gekregen.

Topverkoper +++

1 like

Vandaag een Edox chronorally van @Dave76 gekocht.
Horloge bij hem opgehaald, lekker bakkie koffie gedronken met daarbij natuurlijk de broodnodige horloge en autoverhalen erbij. Dave is een aardige betrouwbare verkoper met een zeer schappelijke prijsstelling.

Een aanrader dus.

1 like

Snelle CapeCod-deal met @Dave76.
Hij heeft er nog meer en de prijs is goed, dus doe er je voordeel mee!

2 likes

Ik ook een pakje Cape Cod gekocht van @Dave76
Prettig, snel en efficiƫnt.
Absolute aanrader!

1 like

Van @Dave76 ook een pakje CapeCod gekocht. Snelle en vlotte communicatie. Zeker een aanraderšŸ‘

2 likes

Idem zoals hierboven, snel en vlot contact :+1:
Zo zien we het graag :sunglasses:

1 like

Ik sluit me aan bij de twee reacties hierboven met betrekking tot de aanschaf van CapeCod bij @Dave76 :+1:

1 like

Dave kocht bij mij een square G-Shock. Rimpelloos contact gehad en alles snel af kunnen handelen. Top!

1 like

Dave heeft een prachtige Oris overgenomen. Deal was snel rond en ging zoals je als liefhebbers onder elkaar hoort. Sympathieke en aardige vent die Dave, graag tot de volgende keer!

1 like

Complimenten voor Dave. Prettig contact en snel met reacties. Keurig goed ingepakt verzonden. Bedankt Dave!

1 like

Het is fijn zaken doen met Dave76.
Horloge is zoals omschreven ,goed verpakt,snel ontvangen.
Thnx Dave ikke dikke blij :+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Dave76 . Mede dankzij de louter positieve referenties durfde ik deze blind aan. Snelle reactie op berichten en een prima koffie-zetter, al wist hij dat zelf nog niet :coffee:
Veel draagplezier gewenst!

2 likes

Vandaag de Edox C1 ontvangen, die @Dave76 aanbood op het forum. Zeer duidelijk antwoord op enkele vragen gekregen, snel verzonden in een heel degelijke verpakking en last but not least: een keurig horloge ontvangen, dat overeenkomt met de omschrijving en foto’s.

Leuk om 's een dergelijke Edox te proberen, dank voor de prettige transactie en wat mij betreft zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Een ā€˜his and her’ Hanowa gekocht. Even opgehaald in Rotjeknor.
Moeder de vrouw en ik zijn er samen blij mee. Keurig box/boekje en links erbij. Bedankt! @Dave76

2 likes

Vandaag een prettige verrassing op de stoep nog voor ik wakker was.
Een mooie Tissot die ik ben @Dave76 gekocht heb,
Helaas is de afstand naar 010 tever dus heeft de post 't horloge netjes voor de deur gezet,
iets wat hier in 0315 nog gewoon kan.

De deal was in minuten gesloten en de verzending prettig snel.

Echt iemand waar ik vast nog wel eens zaken mee doe.

2 likes

Ik heb recent een horlogeband aan @Dave76 verkocht. In verband met een verblijf in het buitenland kon ik deze niet direct opsturen, maar Dave76 heeft in goed vertrouwen het bedrag gewoon vooraf overgemaakt. En daarna rustig afgewacht tot de verzending.

Fijne koper!

1 like

Longines servicebox/pouche verkocht aan @Dave76 .

Bied naar waarde en betaald snel.

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Twee horlogebandjes overgenomen van @Dave76

Scherpe prijs, vlotte afhandeling en megasnelle verzending. Ik had de bandjes de volgende dag in huis.

5 sterren ervaring dus! :star: :star: :star: :star: :star:

1 like