Dave76

Recent heb ik een horloge aan @Dave76 verkocht.

Een nieuw lid waar je prima zaken mee kunt doen!

Bedankt voor de prettige en snelle afhandeling!

2 likes

Een watchstrap verkocht aan Dave. Heldere en duidelijke communicatie. Komt netjes en begripvol over!

I.v.m. werk kan ik pas op een later moment de strap verzenden. Hier deed Dave niet moeilijk over :ok_hand:

Bedankt en alvast veel plezier ermee!

1 like

@Dave76 heeft recent het een en ander overgenomen qua tools. Nette benadering, snelle betaling en fijne afhandeling. Bedankt Dave!

1 like

Bandje verkocht aan @Dave76

Snelle betaling, zeer snel en heel net contact.

Aanrader! :ok_hand:

1 like

Item verkocht aan @Dave76. De transactie liep soepel en het contact was misschien nog wel leuker dan de verkoop.
Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Dave.
Gezellige en snelle afhandeling. Zeer snel, en bomvrij verpakt geleverd.
Goede service en voor herhaling vatbaar.
Tnx Dave.

1 like

Gisteren een leuke Seiko Kinetic bij Dave aangeschaft, onder het genot van een" lekkuh bakkie pleur" nog half uur over diverse horloges ge praat en met een zeer tevreden gevoel terug naar huis.
Zeer zeker een aanrader deze mede HF-er

1 like

Seiko gekocht van @Dave76, goed verpakt en snel verzonden. Horloge is zoals omschreven. Dank je wel.

1 like

zaterdagavond een deal gemaakt met @Dave76 voor zijn Guess Collection zomerklatser, horloge vandaag voor de lunch horloge ontvangen.
De deal was snel gesloten, communicatie duidelijk, verzending snel en het horloge was precies zoals beschreven.
Ik ben super tevreden met de deal; Dave76 is een aanrader.

1 like

Ik heb een horloge van @Dave76 overgenomen. Ik dacht dat ik goed verpakte maar deze kerel heeft Bomproof naar een next level getild :joy:! Alles verliep vlekkeloos. Dikke aanrader! Bedankt Dave

2 likes

Tissot van @Dave76 overgenomen en ik sluit me aan bij @W2them. Wat was hij boomproof verpakt, zelfs met oranje balonnen erin als kussens. Super snelle en vriendelijke correspondentie. Zeker een aanrader.

1 like

Mijn allereerste gebruikte horloge gekocht. Van @Dave76 een Tissot horloge overgenomen. Zondagavond heel snel tot een deal gekomen. Net de bomvrije verpakking opgengemaakt. De Tissot-doos zat in een metaaldetectordoos? Veiligheid boven alles zullen we maar zeggen. Communiceert vlot en volledig; er is geen misverstand mogelijk. Al met al is het hele proces heel prettig verlopen.

1 like

Seiko van @Dave76 overgenomen, ik wilde graag even langskomen om het horloge eerst even in het echt te zien en dat was geen probleem. Dave is een enthousiaste man met verstand van zaken! Het horloge was in bijzonder goede staat, wat ook verklaard dat er over de prijs niet te praten viel. Echter deed dat niet af aan de goede, leuke communicatie.

P.S. ook nog een 2 extra Cape Cod doekjes erbij gekregen naast de twee die ik al kreeg.
Dave zeker een aanrader!

1 like

G-Shock van @Dave76 overgenomen. Ik denk dat de deal binnen 5 minuten al afgerond was en binnen 24 uur was het pakketje al klaar voor de post. Super ervaring, secuur ingepakt en verstuurd. Kreeg ook nog eens een ballonnetje en een lieve tekst. Nou win win.

1 like

@Dave76 vandaag onder het genot van een bakkie koffie 2 mooie SEIKO horloges gekeken. Uiteindelijk de verstandige keus gedaan de Seiko 5. Ik denk dat de koper die de andere Seiko kinetic gaat bezitten, er heel erg van gaat genieten. Dave is heel zuinig op zijn horloges. Ik ben blij met de aankoop. Thnx

1 like

Citizen van @Dave76 overgenomen. Prima zakendoen met hem. Plus snelle verzending. Helemaal top!

1 like

Super bedankt, loopt heerlijk super sympathieke kerel met mooie horloges @Dave76

1 like

Vandaag mijn splinternieuwe Tudor verkocht aan Dave @Dave76….

Duidelijke communicatie en door toevalligheden snel kunnen schakelen. Lekker gebabbeld over de hobby en de rest van zijn mooie collectie mogen zien met in het bijzonder de Breitling Avenger :grimacing:

Dave bedankt en veel draagplezier :ok_hand:t2: Aanrader en zou zo weer een deal met hem maken.

1 like

Vandaag een heel mooi horloge opgehaald bij @Dave76, werd vriendelijk ontvangen, het horloge is zoals beschreven.
Kortom een prettige deal!
Ben hier blij mee.

Bedankt hiervoor en succes met de horloges👍

1 like

Deze week aan @Dave76 een horloge verkocht.
Prettig zaken doen met hem. Telkens snelle reactie en prettige communicatie.

1 like