Davy1

Horloge verkocht aan @Davy1 . Vlotte transactie, goed contact en zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Mooie vlotte deal gemaakt met @Davy1.
Bedankt :+1:

1 like

Jij bent bedankt.
Wie weet tot nog eens.

1 like

Zeker :+1:

Ik heb een horloge verkocht aan @Davy1. Binnen iets meer dan 12 uur verkocht, afgesproken, ontmoet en overdracht gedaan. Super, zeker een aanrader :+1:

1 like

Nogmaals een horloge verkocht aan @Davy1; snelle communicatie en deal, snel betaald (en helaas door Corona perikelen mijnerzijds iets later verzonden :confused:)

Conclusie: nog steeds een aanrader :+1:

1 like

Vandaag @Davy1 op de koffie gehad om een horloge op te halen dat hij zocht. Vlekkeloos verlopen! Dikke aanrader deze kerel! Tot de volgende :ok_hand:

1 like

Ik had een horloge op het oog wat @Davy1 te koop had staan, en na wat korte en vlotte berichtjes over en weer was de deal gesloten. Geld overgemaakt, ontvangen, pakketje verstuurd en ook ontvangen. So far so good. Tot ik het pakketje openmaakte. Er bleek het verkeerde horloge in te zitten! En iemand anders zou mijn horloge krijgen. Ach, foutje kan gebeuren. Horloge weer doorgestuurd en wachten op de juiste. Die bleek nooit aangekomen te zijn bij de andere koper. Sheisse, geld weg en dus geen horloge. Maar Davy stak de hand in eigen boezem en beloofde dit uit te zoeken, en mocht daar niks uit komen het geld terug te storten. Vandaag ontving ik het bedrag terug op mijn rekening.

Helaas is het horloge dus van de aardbodem verdwenen, maar hij heeft het met mij in ieder geval keurig netjes opgelost!

1 like

Ok strap van @Davy1 overgenomen
Super kerel en super service…een aanrader

1 like

Mooie ruildeal met @Davy1.
Prettig, correct: een heel sympathieke ontmoeting !
Aanrader en bedankt :pray:t3:.

1 like

Vandaag horloge verkocht aan @Davy1.
Afgesproken ergens tussen in en transactie snel afgesloten
Fijn deal, zeker een aanrader :ok_hand:

1 like

Twee horlogebandjes zijn door @Davy1 overgenomen. Helemaal vlekkeloos verlopen. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Mooie Breitling overgenomen van @Davy1, super warme ontvangst en leuk over horloges gepraat. Echt een aanrader om zaken te doen met Davy! Nogmaals bedankt!

1 like

Mooie breitling band overgenomen van @Davy1 , goede communicatie, goed verpakt. Nog even spannend door de vrienden van Bpost maar alles goed gekomen :slight_smile: . aanrader !

1 like

:watch: overgenomen van @Davy1, fijne communicatie en snelle verzending vanuit :belgium: en niet onbelangrijk het :watch: is naar tevredenheid.

Alleen is bpost of PostNL niet zorgvuldig omgesprongen met het pakketje waardoor die half ingedeukt binnenkwam en dat was helaas te zien aan het horlogedoosje :frowning_face:

Graag gedaan, maar goed dat er niets met het horloge is.
Eigenlijk schandalig want het was een verzekerde verzending!

Bandjes verkocht aan @Davy1 . Leuk om eens een face-to-face deal te doen. Snelle, vriendelijke communicatie en hij was er op het afgesproken moment. Fijne kerel, echt een aanrader.

Ik heb een breitling band gekocht van @Davy1 , goed contact, aardig, nette deal.