Horloge gekocht naar volle tevredenheid.
Snelle respons op mail en snel verzonden.
Hierbij een dikke duim voor daymio (tu)
Prettig en vlot, contact, snelle verzending en super verpakt
Bedankt :)-D
Prettige communicatie via PB en bij afhandeling van de (ver)koop face to face (tu)
Afgelopen dagen goed contact gehad met Peter, wat resulteerde in de koop van een horloge van hem. Vlot contact en degelijke verzending: dat geeft vertrouwen.
Ik kan hem zeker aanraden! Duim omhoog.
Groet, Matthijs
Horloge overgenomen van peter, prettige en snelle communicatie, goed verpakt en het horloge voldeed volledig aan de beschrijving. Ik kan hem zeker aanraden.
Gr. Dennis
Band overgenomen van Peter. Goede communicatie. Met betaling had hij nog even geduld.
Band goed aangekomen.
Prima dus!
Een Seiko blumo overgenomen van @daymio. Goed ingepakt. Horloge was enorm compleet. Inclusief taggs, extra schakels etc. Nogmaals bedankt!
Net 3 Maratac Nato’s overgenomen van Peter. Prettig zakendoen, alles netjes verpakt en niks teveel gezegd over de banden, supermooi!
Vertrouwen dat niet beschaamd wordt is de basis van een platform als HF, daar draagt dit weer aan bij!
@daymio bedankt!
Even een impressie na de eerste bandenwissels:
Thnks, wordt zeer gewaardeerd ;-).
Ko band overgenomen van Peter. correcte en vlotte communicatie. snelle verzending
Alles top !
Horloge van Peter @daymio overgenomen, geweldige staat zoals beschreven en keurig op tijd en bomb proof verzonden. Tot een volgende keer Peter!
Mooie Isofrane strap overgenomen van Peter. Vriendelijk contact gehad, prima prijs en snelle verzending. De band was zoals beschreven in uitmuntende staat.
Graag tot een volgende keer! Aanrader!
Van Peter een Seiko SRPE93K1 overgenomen met een Uncle Seiko Z199 band. Netjes beschreven met nette prijs, in goede staat verpakt ontvangen.
Dankje @daymio! Ik ben er erg content mee.
GS overgenomen van Peter. Zeer aan te raden, horloge in perfecte staat. Verzending was ook bulletproof gedaan. Topdeal!
Vandaag een mooie Nomos ontvangen van @daymio keurige en snelle afhandeling dus wat mij betreft een aanrader
Van Peter een mooie Casio oceanus overgenomen, snelle afhandeling en vlot verzonden.
Een aanrader dus .
Bedankt @daymio
Marathon overgenomen van @daymio. Prima ervaring en persoonlijke overdracht gedaan. Het is per slot van rekening om de hoek. Ik hoef er geen marathon voor af te leggen