Daytona rose goud 2019 of rolex gmt master 2 126711chnr

Ik vind ze allebei heel mooi om te zien… en een daytona staat al heel lang op de wish-to-have-list… maar tussen beide zit groot prijsverschil… dat speelt natuurlijk ook mee.

Haha. Die daytona heeft er ook 2! :stuck_out_tongue_winking_eye:

On topic. Gouden daytona.
Alleen al qua looks. Gewoon doen.

:v:

GMT 2 126711 for sure. Vreemd dat dit model van Rolex zo weinig aandacht krijgt.
Mijn inziens een prachtig horloge met een mooie kleurencombinatie. Een GMT in het staal
goud heeft gewoon iets. Bruin, zwart en rosé goud:D:D:D…Is deze trouwens wel gewoon te
krijgen bij de dealer?

:point_up:️:grin:

8 likes

Voor de daytona gaan. Meer verfijnde kast, mooiere lugs en door de chronograph gecompliceerder uurwerk. Welke wijzerplaat had je in gedachte?

1 like

Ik lees dat je je bewust bent van het prijsverschil. Maar als je twijfelt tussen deze twee, dan is toch zo’n prijsverschil doorslaggevend, zou ik denken.

Sterker nog: ik neem je vraag niet serieus, bij nader inzien.

4 likes

126715 chnr dan toch ? Best of both worlds. De two tone chnr vond ik in het echt zwaar tegenvallen

Rosé daytona is prima leverbaar. Rootbeer zal lastiger zijn. Speelt wellicht ook mee.

Met jouw keuzes heb je dit topic toch niet nodig? Veel plezier met dragen :wink:

groet, Vincent

Die twee klokken zijn echt SiCK!
Heb je wel eens aan een Grand Seiko gedacht?

3 likes

:point_up_2:t2: dit, als geld dan toch geen Rolex speelt

Gouden Daytona. Geen twijfel mogelijk. Mensen die gouden Daytona’s dragen rocken ontzettend hard. Al zou ik zelf voor een geelgouden gaan.

Fotootje als ie binnen is?

1 like

Chocolade bruin… of rose met zwart

1 like

Zulk advies had ik op gehoopt en verwacht… daar heb ik wat aan… thanks :+1:

1 like

Als het prijsverschil je echt geen kont kan jeuken, dan zou ik persoonlijk voor de rose gold Daytona met zwarte plaat gaan.

Ik denk dat de rose gold Daytona met zwarte wijzerplaat 1 van de mooiste configuraties is van alle huidige Daytona’s.

Succes met je keuze.

2 likes

Daytona everrose met bruine plaat. Deze dus.

1 like

Dan ist simpel. Ga passen. Koop welke je MOOI vind.
En geniet ervan.

Wel even foto indien hij om de pols hangt

1 like

Ikzelf vind van de GMT de geel gouden variant mooier daarom heb ik die zelf ook ipv rootbeer dus zou ik voor de daytona gaan als ik het geld had

1 like

Future classic.

Ga ik ook zeker weten doen zodra ik terug ben van vakantie :sunglasses::palm_tree::tropical_drink:

1 like