Daytona rose goud 2019 of rolex gmt master 2 126711chnr

Hallo horloge liefhebbers…

Ben op zoek naar advies. Ik ben van plan om een nieuwe rolex te kopen. Ik twijfel tussen een daytona rose goud of rolex gmt master 2 126711chnr.
Enig advies waarom wel / niet ?

1 like

Als je ze zo bij de dealer op kunt halen zou ik ze allebei in laten pakken!

4 likes

Als je ze allebei even mooi vindt dan de CHNR en een wereldreis met je meisje.:+1:

5 likes

Totaal verschillende horloges. Niet alleen qua prijs… Wat spreekt je aan in beide horloges? Waarom juist deze twee?

Ja…ha ha… als dat zou kunnen. Ik kan ze beide krijgen net iets boven de normale prijs. Als je de prijs even buiten beschouwing laat… welk model zou je voor gaan en waarom?

Het zijn horloges van 10k+…
Mag hopen dat je voor jezelf toch wel duidelijk weet waarom je ze leuk vindt?

5 likes

Ik zou voor de GMT gaan, ivm de extra uur wijzer.

2 likes

Ik weet niet veel van horloges… eigenlijk nauwelijks wat… maar ik weet wel wat ik mooi vind. En deze modellen spreken mij enorm aan

Als je ze beide met iets boven de normale prijs kunt krijgen, doe mij ze dan maar allebei…

Verschil van meer dan 20K buiten beschouwing laten, ben je niet helemaal lekker? :smirk:
En als je niet op 20K meer of minder hoeft te kijken, neem ze dan allebei :+1:

5 likes

Ik “had” een gmt master 2 coca cola… al 10 jaar… maar helaas hebben ze me die onlangs gerold in Barcelona. Ja ik weet … dat gebeurt je nooit. Dat dacht ik ook altijd :joy::sob:

Geen horloge om hebben … voelt bijna als naakt rondlopen

Het gaat me om waarom de ene wel of juist niet… ik snap heus wel dat er enorm prijsverschil is. Ook daarom vraag ik om advies

1 like

Welkom veel lees en postplezier!

1 like

Skx007, zo dat is er ook weer uit.

3 likes

Dankjewel

Geen moeilijke keuze, 116505 natuurlijk met choco dial :heart_eyes:

Ziet er idd geweldig uit… zat ik net nog op rolex site te bekijken

Strikt genomen de Daytona, maar ik zou dan eerder naar een Sky Dweller kijken…

Heb ik ook bekeken… maar is niet helemaal mijn smaak. Anyway bedankt voor je aanbeveling