DDR only

Cross post…vanmiddag deze omgedaan

11 likes

Ik hou van pilot watches leuk die bovenste

14 likes

11 likes

10 likes

10 likes

13 likes

Gaaf trio Peter :ok_hand:

2 likes

15 likes

Het klokje is binnen! Zal ik het van de week edn keer komen brengen?

1 like


9 likes

10 likes

12 likes

10 likes

Ruhla jumbo.

10 likes

Benieuwd of er leven in zit :innocent:

9 likes

Deze kwam vandaag binnen. Ik heb deze Ruhla als niet-werkend voor 1 euro gekocht, maar hij doet het dus gewoon met een nieuw batterijtje. Ik was nog niet eerder een Ruhla lcd horloge tegengekomen. Gezien het Duitse taalgebruik op de plaat, is deze blijkbaar bestemd geweest voor de binnenkandse markt.


10 likes

Leuke :+1:t2:

1 like

Weinig DDR tijd op HF, jammer eigenlijk.
Deze oudejonge Glashütte maar eens tevoorschijn, hopelijk komen er wat meer :muscle:

9 likes

Ik zal morgen eentje laten zien die ik geserviced heb. Helaas niet van mijzelf maar van iemand hier op het forum. Volgende week gaat ie weer terug naar de eigenaar.

2 likes