Cross post…vanmiddag deze omgedaan
11 likes
Ik hou van pilot watches leuk die bovenste
Gaaf trio Peter ![]()
2 likes
Het klokje is binnen! Zal ik het van de week edn keer komen brengen?
1 like
Deze kwam vandaag binnen. Ik heb deze Ruhla als niet-werkend voor 1 euro gekocht, maar hij doet het dus gewoon met een nieuw batterijtje. Ik was nog niet eerder een Ruhla lcd horloge tegengekomen. Gezien het Duitse taalgebruik op de plaat, is deze blijkbaar bestemd geweest voor de binnenkandse markt.
10 likes
Leuke ![]()
1 like
Weinig DDR tijd op HF, jammer eigenlijk.
Deze oudejonge Glashütte maar eens tevoorschijn, hopelijk komen er wat meer ![]()
9 likes
Ik zal morgen eentje laten zien die ik geserviced heb. Helaas niet van mijzelf maar van iemand hier op het forum. Volgende week gaat ie weer terug naar de eigenaar.
2 likes
















