Tja, alleen geschikt voor onderdelen dus, daar kan je jaren mee vooruit.
Misschien zijn deze uurwerken afkomstig van de garantieafdeling.
Ik heb toch een bod gedaan en de verkoper is daarmee akkoord gegaan. De uurwerkjes liggen inmiddels bij mij. Het goede nieuws is dat ze allemaal nieuw zijn…het minder goede nieuws is dat ze echt vastgeplakt zitten van de ingedroogde olie. En deze plakzooi gaat er niet zomaar af met wat wasbenzine/isopropanol en ook niet altijd in de schoonmaakmachine.
Veel werk dus, maar ik heb er al 28 aan het lopen. Nog zo’n 60 stuks te gaan.
Ik ben er ook al eentje tegengekomen zonder balans en misschien zitten er wel meer bij.
Maar het is wel een leuke partij.
Dat is goed nieuws,mooi dat je er al 26 aan het lopen hebt gekregen.
Bedankt om deze hier te plaatsen. Ik kijk echt nooit op marktplaats normaal gesproken
Gisteren al als NA geplaatst in ander topic, op verzoek van @Scudo ook nog even hier.
Deze prachtige Ruhla Chrono heb ik overgenomen van @Serge2. Vooral de wijzerplaat is te gek vind ik, en hele horloge is in mooie originele conditie en loop lekker ook als het heel stil is kan je hem zachtjes horen tikken
Vandaag voor het eerst aan de pols, draagt prima!
Afgelopen zondag nog een merk van Ruhla gevonden die ik nog niet had.
Deze keer een Boris 23. Fantasie hadden ze genoeg in de DDR. Deze heb ik zojuist geserviced en uiteraard moest ook hier een nieuwe balans in.
Jammer dat de wijzerplaat zo beschadigd is, maar het is niet anders.
Ik vind m wel wat hebben die wijzerplaat
Maar hé, ‘t is wel een Space Style dus een beetje ’ karakter’ is dan niet verkeerd
Ook deze Jumbo heb ik afgelopen zondag op de rikketik gevonden.
Je raadt het waarschijnlijk al…het is ook een Ruhla, maar dat wist de verkoper niet.
Hij was nogal verrast toen ik vertelde dat het een Ruhla is.
Enfin, ik heb hem opgeknapt en hij loopt nu mooi.
Echt een hele mooie
Toppert voor je Ruhla museum, wat een kleurige
Ik had er al zo eentje maar deze is in betere staat.
Binnenkort mag ik hier ook meedoen, heb er gisteren 2 gekocht
Ik mag niet meer meedoen alle RUHLA horloges zijn naar @Rhys en @RSG25 en nog eentje onderweg die postnl een beetje kwijt is. Zucht
O.wacht ik heb deze ook. Ik mag nog meedoen😁
Netjes
Mooi ding
Mooie Ruhla’s.
Ik heb deze beide modellen ook.