Het is geen top 12 van Windhund Ben er ook niet wild van maar het is gewoon een icoon.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik ben verschoven van afschuw naar âkan bestâ. Aan andermans pols, dat dan weer wel.
Het is geen top 12 van Windhund Ben er ook niet wild van maar het is gewoon een icoon.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik ben verschoven van afschuw naar âkan bestâ. Aan andermans pols, dat dan weer wel.
De vraag van Topicstarter was of we ons erin kunnen vinden,⊠Ik hoop het dus elke keer dat dat lukt,⊠Maar elke keer,⊠Komen die Reverso Calatrava en die Tank weer langs, de Monaco vaak ook,⊠En dan teleurstelling,⊠WeerâŠ
Misschien moet ik de handschoen oppakken en âWindhundâs gallery of legendary watchesâ gaan samenstellen⊠Voor die enkele geĂŻnteresseerde,âŠ
Gewoon doen
Ik vind het een topic waard. Mits goed gedocumenteerd (plaatjes!!!) en argumentatie.
Het is een uiting van je smaak, je persoonlijkheid, je liefde voor esthetiek en techniek. Het maakt je in die zin nét iets meer de man die je bent.
âŠof, in het geval van Rolex, de man die je niet bent.
Sorry, ik kon het niet laten. Schot voor open doel. Rolex is mooi en ik wil er ook één.
De Cartier Santos bevalt me in ieder geval beter dan de Tank!
Ach, EsquireâŠ
Best een leuk verhaaltje. Jammer van alle taalfouten.
Rolex in het rijtje, dit artikel is niet serieus te nemen
ik denk dat we met elkaar niet zo;n lijstje kunnen samenstellenâŠdaarom vind ik het altijd wel leuk zulk soort artikelen te lezen.
als ze de oyster boven de submariner kiezen moeten ze dan ook de santos boven de tank kiezen. Vind het lijstje zo gek nog niet. Alleen vind ik de swatch er niet tussen passen. Junghans max bill had ik zelf ook niet gekozen.
Haha, nee daar moet je voor betaald worden
De Cartier tank IS een legendarisch horlogeâŠ
Martin Drent IS een legendarische spits!!
Misschien dat we hier eens een topic aan moeten wijden onder de HF leden en dan onze eigen top 10 samenstellen. Leuke MOD-klus?
Ik denk altijd, laat iedereen een lijst maken en je krijgt altijd andere keuzes. Je zult er altijd anders over denken.
Mis de Astron en kids. Zij hebben vrijwel alle fabrikanten uit het lijstje T.K.O geslagen.
Als er een Cartier in de lijst moet (en dat hoor tIMO wel) dan moet het wel de Santois zijn ipc de Tank
De Santos was immers het eerste pols horloge âŠ
Artikel is waarschijnlijk onderdeel van een reclamedeal met S&C / Martens. Zonder hun advertenties is de Esquire dunner dan een folder.
Echt gemist: Movadoâs Museum watch
Lol. Dat is net zoiets als een artikel over tuinmeubels in top Gear Magazine.
Zwakke lijst. Geen Submariner�?