Nou nou nou, dat is best aardig spul hoor.
Nog over TGV: hij heeft ook wel iets irritants, dat is als hij een episode afsluit met iets als “see you in the next one. CIAO”. En dan die toon waarop hij ciao zegt.
Nou nou nou, dat is best aardig spul hoor.
Nog over TGV: hij heeft ook wel iets irritants, dat is als hij een episode afsluit met iets als “see you in the next one. CIAO”. En dan die toon waarop hij ciao zegt.
Dank voor het uitschrijven, scheelt weer een boel tijd!
Ik kijk erg vaak naar zijn YouTube-kanaal. Vind hem wel grappig, vooral met Federico, en heeft mij wel deze passie laten groeien. Enige wat ik niet boeiend vind is dat hij ook filmpjes maakt met levenslessen, tips om het goed te doen etc
Moet zegen dat ik deze tips al wist, maar wel handig om mensen er extra bewust van te maken.
Een ieder die een youtube kanaal start heeft wel eens kennisgemaakt met Narcissus.
Zo bleek Archie in eens Paul Pluta, een methodactor en naar eigen zeggen
met een mental illness.
Maar dat maakt allemaal niks uit, we zijn allemaal een beetje raar in het horloge métier
Eensch!
In het begin vond ik TGV ook wat irritant, maar je leert hem appreciëren als je wat meer kijkt. HIj heeft een mooie kijk op de zaken en hij gaat nooit neerkijken op een goedkoper klokje. Aangenaam tijdverdrijf!
Alleen weet je bij zijn duels al op voorhand welke gaat winnen, zeker als een Seiko in zit
Ik vind van niet. Ik vond zn video’s vroeger leuker, toen maakte hij meer “wrist watch talk” video’s zoals deze. Dat vind ik persoonlijk een stuk leuker dan de reviews.
Ik volg hem eigenlijk nog niet zo lang maar ik zit heel vaak op één lijn met zijn keuzes. Hij heeft ook een filmpje met wat hij altijd bij zich draagt. Er kwam ook een laguiole mes voorbij. Die heb ik ook. In Amsterdam is het echter verboden om een zakmes te dragen. Hoe klein hij ook is. Ik draag hem dan ook niet. Ik vind dit echt jammer. Als kind droeg ik altijd een zakmes bij me en dit is voor mij gewoon een stuk gereedschap. Ben een keer gefoulieerd bij een actie in Amsterdam. Zat ik gewoon in een café. Tante Bep van 78 zat aan een advocaatje en die moet ook haar tasje leegmaken. Echt bizar. Ik had een Swiss Army Knife bij me. Ik vertelde dat ik dit gebruikte voor mijn werk en direct van mijn werk naar het café was gegaan. Ik kreeg een reprimande en hoefde hem gelukkig niet in te leveren. Iedereen stond overigens te darten en had een eigen setje bij zich maar dat mocht wel. Als je daar mee geprikt wordt heb je nog eerder kans om dood te gaan van bloedvergiftiging.
Je krijgt niets op je bord als je uiteten in Amsterdam gaat?
Gebakken lucht
Mij nooit overkomen…
Hij bedoelt geen mes denk ik…
Stuk of 15 horloges van tussen de € 300,00 en de € 700,00 kopen…
Beter de knaken opsparen en 1 of 2 wat meer high-end klokjes kopen.
Daar heb ik van geleerd.
Dat is een keuze. Ik kan echt niet met één horloge leven ook al kost die 7000. Dan liever tien van 700.