De band maakt het horloge

De standaard banden van Mondaine vind ik behoorlijk saai. Daarom heb ik wat alternatieven geprobeerd en de Mondaine knapt er m.i. flink van op, zelfs zo dat ik heb besloten hem niet meer te verkopen.
Groet Roelof

die rode nato is perfect,mooie combi

Persoonlijk vind ik de leren band, met rode stiksels 't mooist. De vulling van de band had alleen wat minder gemogen.

Heel gaaf die rode NATO. Sowieso een mooie klok!

De band met de rode stiksels vind ik te bol, niet passend bij het rechte, strakke design van het horloge.
De band met de witte stiksels haalt juist met die stiksels de aandacht weg van het horloge; storend.
De Nato is het ook niet: die metalen dingen er aan zijn te rond, de stijl is naar mijn idee ook niet passend bij het klokje: beetje het gevoel van een middenklasser met spoilers en een sportuitlaat.
Maar hebben ze niet een band als de origenele, dus glad en strak, maar dan in secondenwijzerrood?
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

klopt, ze hebben de standaard band ook in rood. Het bezwaar van de Mondaine banden vind ik dat ze glad zijn; een klein beetje tekening zou ze minder suf maken.

Ik vind die rode nato er echt heel goed bij staan (tu)

dmc Schreef:

Ik vind die rode nato er echt heel goed bij staan
(tu)

========

+1

Zwart leer, rode stiksels = beste keus!

Ziet er leuk uit met z’n nieuwe accesoires.

nee man, grof leer is kick

Ik vind de Rode Nato echt mooi passen bij dit horloge… de zwart lederen band qua kleur ook, maar met wat minder vulling…

+1

Grt.

Rode nato staat 'm erg goed (tu)

Ik houd niet van rood en ik houd niet van NATO maar deze rode NATO op die Mondaine is SUPER!! Geweldig mooie match!!
Top gedaan!
Jur

nu wil ik ook die rode nato.

ik vind de rode nato ook erg gaaf!

die laatste is wel strak!

Met rode nato super!!

Goed gevonden die rode Nato :slight_smile: Prachtige combi.