De banden van Timefactors

In het horlogemarkt gedeelte zag ik een tijdje terug (te laat) een topic waarin o.a. stoffen banden van Timefactors werden aangeboden. Nieuwsgierig gemaakt ben ik naar Timefactors gesurfd om uit te vinden dat de banden voor nog geen zeven Euro al naar NL verzonden worden! Toen ik daar toch was zag ik nog wat andere banden die ik wel graag zou willen hebben (vooral de fliegerband in 22mm). Ik had al bijna op bestellen geklikt toen ik me afvroeg hoe de banden eigenlijk “in het echt” zijn. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Groeten,

Stefan

Heb ooit een haaileder band bij Timefactors(20mm) gekocht.
Goeie kwaliteit moet ik zeggen.

gr Ron

Ik heb ervaringen met de nato. Goede kwaliteit maar ik vind ze wat te grof geweven. Kijk eens op www.thestrapshop.co.uk
Die heeft hele coole natos met zwarte pvd ringen en ook mooie leren banden. Niet goedkoop maar wel kwaliteit

Ze zijn erg goed. Vind het zelf jammer dat er timefactors in staat geperst (aan de binnenkant) maar ach…
Jur

Ik heb ook de stoffen banden 20mm in olijf groen en crème-wit
het zijn leuke banden voor in de zomer en dragen fijn…
Daarnaast kosten ze nagenoeg niets en krijg je er pushpins bij.
Tot slot vond ik de service erg goed… De banden werden al opgestuurd voordat ik had betaald! Ik ga zeker vaker bij timefactors kopen!

Gr. Mark

De banden die aan de Precista’s zitten zijn in ieder geval zeer goed!

Ik heb daar ooit een keer een leren band besteld voor de Smiths W10 die ik toen nog had. Prima band, goede kwaliteit. (tu)

zo, allemaal positief. Bedankt heren!

Bandjes van Eddie Platts zijn super(tu)(tu)(tu)
Om over zijn prijzen en service maar te zwijgen…

Jur Schreef:

Ze zijn erg goed. Vind het zelf jammer dat er
timefactors in staat geperst (aan de binnenkant)
maar ach…
Jur

Ja, het merk staat er op. Komt bij andere merken ook wel voor. :wink: Ik vind het trouwens goede banden. Het enige adres, dat ik ken, dat canvas banden heeft.

Bedankt voor al jullie positieve geluiden, ik heb inmiddels deze besteld:

Als extra band voor mijn recentste aanwinst:

En toen ik toch bezig was ook nog maar deze voor mijn Steinhart Ocean 1:

Naar aanleiding van dit voorbeeld:

Foto gejat uit een topic van WUS

Ik hoop dat ze snel binnen zijn!

Groeten,

Stefan

Van harte met je nieuwe banden!

Goede keuzes (tu)

louis Schreef:

Om over zijn prijzen en service maar te
zwijgen…

Prijzen zijn echt een grap inderdaad, e15,52 en e5,54 voor de banden, en 2 euro verzendkosten!

@Stefan Vraagje ik had ook even gekeken . het klopt toch dat je alleen met creditcard kan betalen? of heb ik ergens te snel over heen gekeken geen paypal toch

Gr wilco

Stefanmol Schreef:

louis Schreef:

zwijgen…

Prijzen zijn echt een grap inderdaad, e15,52 en
e5,54 voor de banden, en 2 euro verzendkosten!

Volgens mij is paypal inderdaad geen optie Wilco, ik heb zelf met mijn creditcard besteld. Volgens mij is er wel een constructie met een cheque of cash mogelijk, maar dit leek me wel het gemakkelijkste.

wilco Schreef:

@Stefan Vraagje ik had ook even gekeken . het
klopt toch dat je alleen met creditcard kan
betalen? of heb ik ergens te snel over heen
gekeken geen paypal toch

Gr wilco

Stefanmol Schreef:

louis Schreef:

Bandjes van Eddie Platts zijn
super(tu)(tu)(tu)

zwijgen…

Prijzen zijn echt een grap inderdaad, e15,52 en
e5,54 voor de banden, en 2 euro verzendkosten!

Ik had een tijdje terug nog wat Engelse ponden, bestelformulier uitgeprint
(betaaloptie cheque) en samen met de ‘cash’ in enveloppe naar Sheffield.
Wel even Eddie mailen dat je cash betaald.

stefan en louis bedankt voor jullie info ik heb wel een creditcard ben er alleen niet zo een fan van op het net met die kaart

wou zelf ook van die stoffen bandjes halen voor me mkII en een nieuw leer bandje voor de Sinn

Je kunt 'm ook om zijn iban- en swiftnummer (bicnummer) vragen. Dan kun je het gewoon met internetbankieren aan hem overmaken. Geen gezeur met creditcardnummers op het net.

MEnno

Heb ik een keer gedaan, maar op een betaling van 10 pond betaalde hij de helft aan zijn bank. Werd hij niet vrolijk van (hij nam mij overigens niets kwalijk:D)