De beste dressy diver?!

Is eigenlijk echt wel mijn grail😅

1 like

Dan heb ik toch je antwoord gevonden, gewoon lekker doorsparen, geen dorst proberen te lessen tussendoor… Uiteindelijk bespaart je dat het meeste geld, zonder geld te verliezen op andere horloges (al zijn er heel veel prachtige alternatieven voor de sub).

2 likes

Haha ja is waar, wordt alleen wel best zwaar met alleen een seiko 5je aan mijn zij😂

1 like

In dat geval kun je wel een tussenstap zetten, maar dan zou ik proberen zo weinig mogelijk geld te verliezen en niet te hoog in te zetten… Uiteindelijk wil je dan toch naar de No Date :wink:

Ja misschien beter gewoon uitloggen, sparen en daarna terug inloggen😂

1 like

Ik ben ook weken afwezig geweest na de aanschaf van een Air-King 116900 (nog nooit zo rustig geweest in mijn keuzestress :stuck_out_tongue_winking_eye: ), dit forum kan de twijfel soms flink opschudden. Ga uiteindelijk voor het horloge dat je doet glimlachen wanneer je naar je pols kijkt, dat is het best. Als dat de sub is, dan weet je genoeg.

En euh: ignore the haters… het is jouw aankoop.

Peace out.

Ik vind de Blancpain net wat meer “dressy” maar ik zou zelf ook voor een Sub gaan als ik een stalen diver zou zoeken denk ik.

2 likes

Geef ik je zeker gelijk in, de algemene ‘regels’ rondom het dragen van pakken zijn echter ook wel wat veranderd en versoepeld. Tegenwoordig kun je prima een wat dikkere duiker dragen, niemand die je raar aankijkt. :wink:

1 like

Ik heb tot nu toe nog niks mooiers gezien van duikers dan een sub no date.

En omdat karma van plagen houdt kwam er iemand met precies zo 1 de winkel binnen vndg :sweat_smile: :heart_eyes:

1 like

Ga dan niet zeggen dat het budget niet uitmaakt :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

Haha ik wil gewoon iedereen zijn ideeën zien, ook al kan ik er nu niks mee. Is gwn leuk.

1 like

Of daardoor wordt het juist één lange lijdensweg. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je hoort het hier al… de no date sub for the win!

1 like

Als je een tussenstap zou maken zou ik op chrono naar iwc en JLC kijken. Als je die voor een net bedrag op de kop kunt tikken, kan je met een gerust hart doorsparen voor de sub en deze daarop inruilen wanneer het budget het toelaat.

Seiko skx007 en sparen voor die sub

2 likes

Klopt, ik zie regelmatig subs onder een pak en ik vind dat meer dan prima staan. Nu ik er zo over nadenk wil ik er zelf ook bijna een :face_with_hand_over_mouth:

1 like

@anon48992708EV @JayJayVo

Vecht het maar uit heren. :joy:

Show me the money… :money_mouth_face:

Uiteindelijk wilt iedereen een… :smile:

1 like

Als ik niet aan het sparen was voor een Day Date, was ik ongetwijfeld verkocht :crazy_face:

1 like

Sparen voor een horloge?
Mwa dat klinkt niet best imo!