De beste Nato Band

Watchbandit niet vergeten :+1:

De seatbelt nato’s van Atelier de Griff zijn erg fijn.

Ondanks dat CNS het hier meestal moet ontgelden vind ik de premium straps dikke prima.

Niet echt nato, maar de Chevron van Crown & Buckle zijn mooie en lekker zittende banden.

2 likes

Timefactors vind ik er echt met kop en schouders uitspringen.
Kosten geen drol en zijn super.

1 like

Mijn Komandirskie heeft 2 weken alle dagen uuuren in de zee gezeten. Ook al baantjes mee getrokken. NATO geeft geen krimp. Wat voor Kung Fu doe je in het water dat dat loskomt? :rofl:

1 like

Onze sponsor en STRPS bestel ik soms wel eens wat.
Verder is het een kwestie van smaak welke je het beste vindt.

Ene wil wat soepelere, en de andere wat stevige band hebben.

Ik al een groot aantal nato straps gehad en naar mijn mening is de beste de Superstrap van de forum sponsor horlogebanden.nl (dikke stevige nylon dubble pass) en de Haveston canvas single strap.

Wacht op de nato voor mn Pro , :sunglasses: , deze leverancier maakt geen losse nato’s toch ,? Enkelt voor merken zelf ,?

Annuleren en deze kopen :partying_face:

https://uhrforum.de/threads/original-tudor-nato-armband-20-mm.542046/

Weet ik niet. Ze hebben geen webshop dus ik denk dat laatste idd.

1 like

De Zuludiver nato straps van Watchgecko zijn mijn go to nato straps. Mooi, dun en soepel materiaal, goede hardware en lang genoeg. Te stug, ruw en te kort is no go voor mij. Omega ook fijn, maar veel te duur. Phenomenato is een goed en betaalbaarder alternatier voor die van Omega.

1 like

Ah yes, deze was ik vergeten. Die zijn top!

2 likes

Volledig mee eens. Heb er 2 van crown&buckle en nog steeds de meest comfortabele nato’s die ik heb gedragen. Licht, zacht, verstelbaar en veel goede designs/kleuren/stoffen.

Ik vind geen natoband de beste natoband.
Ik hou niet zo van die spanbandjes.
Maar is persoonlijk natuurlijk.
Zijn er meer die er niet van houden?

1 like