De bijbel voor de horloge liefhebber

Ik liep vandaag in de stad. Daar zit echt de boekenwinkel van NL, in ieder geval voor mijn gevoel (DONNER)

Ik weet niet wat er te koop is op horloge magazines. Maar ik kwam hier het jaarboek WATCH 2006 tegen. Dit mag eigenlijk niet ontbreken in je boekenverzameling. Het boek omvat 243 blz met alle gerenomeerde merken erin met foto’s en indicatie prijzen. Alles overzichteljk bij elkaar. Voor 15 euro mag je er de deur mee uit lopen.

Het lijkt wel reclame… maar ik wist niet dat dit bestond en ben er blij mee.

Dit prachtige boek komt elk jaar uit Tony, en wel meer horlogebladen komen hiermee. De Duitse bladen zijn meestal uitgebreider.

Moet er zelf ook nog achteraan:D

Ik heb gisteren het jaarboek van Watch gekocht en ben er zeker mee in mijn nopjes. De Armbanduhren catalogus is natuurlijk het summum maar de Watch is evengoed lekker om te lezen (en makkelijker :slight_smile:

… en in het NL.

Tony Schreef:

… en in het NL.



Tony


Van geld dat we niet hebben, kopen we dingen die
we niet nodig hebben, om indruk te maken op mensen
die we niet mogen.


Dat bedoelde ik met makkelijker :slight_smile:

Heeft iemand van de abonnees hem al in de post ontvangen?

Gr.,
Philip

Volgens mij worden er hier binnenkort een paar weggegeven :smiley:

Ik wacht - als abonnee - hier nog steeds op (terwijl ie al wel in de winkel ligt).

ik had nog een mailtje aan Watch gestuurd maar daar helaas niets van vernomen.

Blijft wel een prachtig jaarboek.

Ernie

Een mooi boek, maar de Armbanduhren is idd veel uitgebreider. De Watch is toch iets meer reclame. Ik vind Watch overigens helemaal geen leuk (horloge)blad, veel vage info en weinig horloges. Het jaarboek maakt dat dan wel weer goed. Ik heb de Armbanduhren moeten bestellen want die is hier nergens te koop. Ik moet dus nog wat geduld hebben.
Ook een fantastische aanrader is de Preisefuhrer van Uhren Magazin.