Nadat ik het horloge mocht kopen in die veiling, kwam het razendsnel bij mij aan. Nog steeds ben ik onder de indruk van deze hartverwarmende creatie van @GiveMeYourDough …
Zoals in het topic aangekondigd heb ik het horloge direct weer te koop gezet in het blauwe gedeelte, met de belofte dat ik de opbrengst integraal zou doorsturen naar Giro 555.
Bij deze vandaag met veel plezier gedaan. Bewijs onderaan dit bericht.
De koper is het zeer sympathieke forumlid Wim @wimm5 uit België. Een heel erg betrokken mens, die de actie voor de Oekraïne hiermee royaal heeft gesteund met 375,-- Euro. Heel hartelijk dank Wim! Wordt zeer gewaardeerd!
Bedankt @GiveMeYourDough en @anon34385602 voor deze mooie actie!
Laat ons allen proberen wat positief tegengewicht te brengen aan het geweld.
Alle beetjes helpen
Ben trouwens oprecht benieuwd naar de G-Shock, en hoe je dat voor mekaar gekregen hebt!
Heb je geen “making-of”?
En jawel, de G-Shock is aangekomen!
Bomb-proof en met een vriendelijk briefje erbij.
Mooier dan verwacht (no offense @GiveMeYourDough) - echt wel leuk, en verbazend knap gedaan.
De G-Shock is gelukkig niet te groot. Daar had ik enige schrik voor, maar deze LE mag best wel een statement maken.
Wat nog mag vermeld worden, is dat ik gratis -jawel- een aantal prints van Roel @RO3L heb mogen ontvangen. Een mooi gebaar! En die Hawk Down print was het juiste thema…
Ik ga voor dit alles een plaatsje zoeken in mijn man-cave