De bijzondere Oekraïne G-Shock is verkocht en donatie Giro 555 gedaan.

Zoals in het mooie Oekraïne veilingtopic van @GiveMeYourDough kort geleden door mij is beloofd, hier even zeer beknopt verslag over hoe het de G-Shock is vergaan. Dat oorspronkelijke topic staat inmiddels in het archief en vind je hier: https://www.horlogeforum.nl/t/donatie-voldaan-veiling-voor-oekraine/384611 :slightly_smiling_face:

Nadat ik het horloge mocht kopen in die veiling, kwam het razendsnel bij mij aan. Nog steeds ben ik onder de indruk van deze hartverwarmende creatie van @GiveMeYourDough

Zoals in het topic aangekondigd heb ik het horloge direct weer te koop gezet in het blauwe gedeelte, met de belofte dat ik de opbrengst integraal zou doorsturen naar Giro 555.

Bij deze vandaag met veel plezier gedaan. Bewijs onderaan dit bericht.

De koper is het zeer sympathieke forumlid Wim @wimm5 uit België. Een heel erg betrokken mens, die de actie voor de Oekraïne hiermee royaal heeft gesteund met 375,-- Euro. Heel hartelijk dank Wim! Wordt zeer gewaardeerd! :ok_hand: :blush:

Vriendelijke groet,
Klokkengek :+1: :wink:

44 likes

Topactie @anon34385602 en een mooi bod van @wimm5
Mooi om te zien dat er nog steeds veel steun is voor de situatie in Oekraïne :muscle:t3:

5 likes

Bedankt @GiveMeYourDough en @anon34385602 voor deze mooie actie!
Laat ons allen proberen wat positief tegengewicht te brengen aan het geweld.
Alle beetjes helpen :innocent:

Ben trouwens oprecht benieuwd naar de G-Shock, en hoe je dat voor mekaar gekregen hebt!
Heb je geen “making-of”? :grin:

12 likes

Beste @anon34385602 en @wimm5 wat een fantastische actie en goed doel! Jullie steun en betrokkenheid raken me!

Dat de vrede die we voor Oekraïne wensen, wat zeer nodig is, hier onderling op het forum ook maar toegepast mag worden. Vrede en liefde voor allen!

5 likes

Nope sorry :grimacing:

2 likes

Heel gaaf oom en een prachtig gebaar :ok_hand: :four_leaf_clover:

2 likes

Dankjewel kerel! Wordt zeer gewaardeerd! :blush:

2 likes

:+1: :+1: :+1:

1 like

Dankjewel! :blush: :+1: :+1: :+1:

3 likes

Dankjewel Bas, voor de warme reactie! :blush:

Mooi gezegd! :ok_hand: :wink:

2 likes

Klasse actie. Mooi en hartverwarmend om te lezen de mate van betrokkenheid

1 like

Top gedaan allen! Mooie manier van steun :muscle:t3:

2 likes

Super actie heren :tada: geweldige steun

2 likes

Weer een prachtige opbrengst voor het goede doel :+1:

2 likes

En jawel, de G-Shock is aangekomen!
Bomb-proof en met een vriendelijk briefje erbij.
Mooier dan verwacht :sweat_smile: (no offense @GiveMeYourDough) - echt wel leuk, en verbazend knap gedaan.

De G-Shock is gelukkig niet te groot. Daar had ik enige schrik voor, maar deze LE mag best wel een statement maken.

Wat nog mag vermeld worden, is dat ik gratis -jawel- een aantal prints van Roel @RO3L heb mogen ontvangen. Een mooi gebaar! En die Hawk Down print was het juiste thema…
Ik ga voor dit alles een plaatsje zoeken in mijn man-cave :smile:

Enkele foto’s:

Bij zijn zusjes - ondertussen ben ik de gelukkige eigenaar van 3 Limited Editions van HF :innocent:

De prints van Roel:

11 likes

Thanks! Leuk om te lezen. Heel veel plezier ermee. Wees er zuinig op, er is maar één limited Ikea editie uitgebracht :laughing:

5 likes

Staat je goed Wim! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd nogmaals en geniet van deze bijzondere aanwinst! :slightly_smiling_face:

1 like

Top actie Harry!
Je bent een egel naar mijn hart :kissing_heart:

2 likes

Ha Jur,

Dank voor jouw lieve woorden ouwe reus! Wordt heel erg gewaardeerd! :blush: :ok_hand:

1 like

En jij mag er ook zijn hoor @wimm5 :joy::+1:

2 likes