De Blumo heeft het nest verlaten

Sinds ik op dit forum actief ben zijn er drie Seiko’s aangekocht. Eerst een SKX009, toen een SNZF011 en nu de Blumo.
Wel wat gedoe gehad met de band om maat maken. Het voelt nog niet helemaal veilig. Het is niet echt een lekker systeem.

29 likes

Maar wel een mooie klok :+1:t3: Van Harte.

1 like

Mijn beste,

Prachtige aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Mooi horloge, ik heb ook vooral die zwarte bekeken.

1 like

Allen bedankt.
Het genieten gaat pas beginnen als ik zeker weet dat de kleine busjes goed zitten. Ik ben als de dood dat hij op de grond valt. Dat ging bij de SNZF011 beter.

Prachtig!!

Ik draag de mijne sinds een tijdje op een rubber band van Crafterblue. Fantastisch

1 like

Crafter staat ook op het lijstje. Voorlopig even zo dragen.

Mooie klok, gefeliciteerd! Stalen banden van Seiko vind ik ook ruk met die pinnetjes en hoedjes/dopjes.

1 like

Prachtig!!

Mooi man! Ik verwacht mijn Blumo donderdag binnen…

Seiko-band eraf en deze erop, lekker met schroefjes.

http://www.strapcode.com/store/20mm-super-oyster-watch-band-seiko-sumo-sbdc001-sbdc003-sbdc005-sbdc031-sbdc033-button-chamfer-p-4108.html#.WFmU8_nhCM8

Sterkte met het wachten en het op maat maken van de band. :wink:

Louis, bedankt voor de tip. Ik kijk het even aan met de Seiko band.
Als er hier een wordt aangeboden dan sla ik wellicht mijn slag.

Mooie Seiko. Veel draagplezier

Gefeliciteerd met deze topper. Draag hem zelf op een engineer II. Persoonlijke favoriet. Geniet ervan.

Vanmiddag krijg ik hem binnen. Kan niet wachten!
En dan misschien lekker aan de slag met de befaamde en alom vervloekte collars van de Seiko band. Hopen dat hij al op mijn maat pols is.

De Blumo blijft een topper! Veel plezier ermee!

1 like

5 minuten nadat ik dit bovenstaande bericht tikte stopte er een busje van Bo-Rent. Ik dacht, het zal toch niet hè? Bezorging zou pas vanaf 13:00 uur zijn.
Ja hoor, de pakjesman in PostNL uniform stapte uit en de deur was al open voordat hij aan kon bellen.

Hij is mooi zeg!
Nu aan de slag met het bandje, er moeten 2 schakels tussen. Grrrr.

8 likes

Het is een kwestie van aan beide zijden de busjes op hun plek drukken. Aan een kant drukken en aan de andere kant tegendruk geven.
En heel goed oppassen dat je die kleine busjes niet kwijt raakt.

1 like

Tis ff een weet inderdaad, maar ondertussen meerdere met dit k#tsysteem, maar inmiddels ben ik een pro hahahahaha

1 like