De Bolle en de Blauwe (NA): The Amazing Turtle Twins : )

Nou ja, eigenlijk de bolle en de PADI. Maar dat allitereert niet zo lekker.

Mijn PADI Turtle lag al een tijdje op me te wachten. Maar 't was er tot nu toe nog niet van gekomen om 'm op te halen. Ik had ook nog wat andere Rob-gerelateerde zaken, waaronder een bol saffiertje voor m’n andere Turtle.

Vandaag eindelijk naar Seiko Universe (ook wel bekend als Monsterwatches :slight_smile:) gereden en hier mijn SRPA21 nog laten voorzien van een Seiko rubber band in donkerblauw. Past mooi bij het horloge, vind ik. En ik draag m’n duikers vrijwel nooit op staal. Ook deze stalen band blijft netjes in de mooie bijpassende doos.

Goed, het moment suprême… unboxing!!!:gift:

OEI, wat is ie toch mooi!!!:heart_eyes:

Hier samen met z’n broertje, m’n SRP777.

En nog even 'n dubbele wristshot: de Turtle Twins.:turtle::turtle:

En tot slot nog een plaatje van m’n SRP777, die dus een double domed saffier glaasje kreeg. Dit is een nieuw model glaasje, dat nét iets mooier rond en bol is dan wat Monsterwatches al leverde. Maar ook weer niet zo enorm bol als bubble domed.

Ik ben (voorlopig :wink:) weer even helemaal blij!

Bedankt voor het kijken!

17 likes

Mooi man.
Ik heb zelf de SRPA19 Zimbe Turtle. Heb ook die met de “gouden” getallen op de bezel gehad, maar die snel geretourneerd en de Shogun in de plaats gekocht.

Moet soms even wennen aan de vorm van de kast om mijn pols.

1 like

Mooi man, die Padi knalt er echt uit!
Heeft Rob dat bolle saffiertje in je 777 gezet?

2 likes

Thanks!
Zimbe is ook bijzonder fraai!
En Shogun is natuurlijk ook een topper!

Dank je wel! PADI Turtle is inderdaad een horloge met ‘uitstraling’.:sunglasses:
En ja, saffier in de 777 is het werk van de meester, guru Rob.:slight_smile:

1 like

Ja, erg mooi zo! Mooie band ook…

1 like