De Breitling die ik hoopte nooit te hoeven dragen….

Gecondoleerd. Dit maken we helaas allemaal mee. Nu heeft verdriet nog de overhand maar dit maakt plaats.voor een glimlach elke maal wanneer je naar dit horloge kijkt. Ik spreek uit ervaring.

1 like

Gecondoleerd

1 like

Gecondoleerd!

1 like

Beste Horlogeforum vrienden,

Bedankt voor alle mooie reacties en steunbetuigingen, het doet me echt heel veel!

Ik kan vandaag helaas geen likes meer uitdelen, de limiet is bereikt.
Maar ook voor alle overige reacties, dank jullie wel!

Dit horloge zal mijn zijde nooit meer verlaten en blijft inderdaad een waardevolle herinnering aan mijn geweldige vader!

Groet aan allen,
Ronald

10 likes

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Hoop dat deze Breitling een zichtbare herinnering aan je vader mag zijn.

1 like

Gecondoleerd Sterke. Je vader is wel zuinig op de Breitling geweest

1 like

Sterkte, ik ken helaas ook dat gevoel…

1 like

Gecondoleerd en sterkte gewenst!

1 like

Gecondoleerd met dit verlies en koester de herinneringen met deze mooie Breitling!

1 like

Het is al een honderd keer gezegd maar het heeft nog steeds even belangrijk: heel veel sterkte kerel en gecondoleerd. Je vader was er duidelijk trots op, en niet alleen het horloge. Dat hij zo van jouw cadeau heeft genoten heeft niet alleen met het horloge zelf te maken, hij is er vooral trots op geweest dat het jouw cadeau was. Dat heeft veel voor hem betekend, en nu is het jouw beurt om daar nogmaals veel betekenis aan te hechten. Wees er zuinig op maar geniet er in volle teugen van.

3 likes

Gecondoleerd.

1 like

Sterkte en draag m met trots

1 like

Gecondoleerd. Mooi dat deze Breitling voor je een blijvende herinnering aan je vader is.

1 like

Heel veel sterkte kerel! Je hebt daar een hele mooie tastbare herinnering, koester hem met je leven.

1 like

Sterkte kerel!!!

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

Mijn oprechte deelneming.

1 like

Heel veel sterkte!!

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte.
Ik heb in mei hetzelfde meegemaakt. De gouden Tissot van mijn vader moest ook eigenlijk nog om zijn pols zitten in plaats van af en toe om mijn pols.

1 like

Veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je vader. Mooi aandenken aan je vader!

1 like