Gecondoleerd met het verlies van je vader, mooie herinnering de Breitling!
Gecondoleerd met je vader en veel sterkte toegewenst bij dit verlies. Draag het horloge in goede herinnering!
Veel sterkte met het verlies! Dat de Breitling maar een mooie herinnering aan hem mag zijn.
Gecondoleerd en sterkte gewenst! Koester de mooie herinneringen, de Breitling zal daarbij zeker helpen.
Gecondoleerd.
Gecondoleerd
Gecondoleerd en sterkte in de komende periode.
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
Gecondoleerd, ik ken het gevoel- mijn vader overleed vorig jaar augustus. Zorg goed voor zijn horloge, dat is nu officieel onvervangbaar geworden.
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Dit is nooit leuk. Hopelijk heb je veel mooie herinneringen aan hem. Fijn dat je het horloge weer hebt, want je hebt hiermee een mooi aandenken.
Mijn pa drie jaar geleden voor zijn 75e een mooi horloge cadeau gedaan. Hoop dat hij hem minimaal 12,5 jaar mag dragen.
Gecondoleerd, sterkte en koester het horloge
Gecondoleerd en veel sterkte.
Gecondoleerd!
Gecondoleerd en sterkte voor U en de uwen
een onwijze kut reden om een horloge tot je beschikking te krijgen. Gecondoleerd.
Derhalve weet ik uit eigen ervaring dat het een fijne en mooie manier is om door iets waar je passie ligt een dierbare te kunnen blijven herdenken.
Gecondoleerd met dit verlies!!
Gecondoleerd en veel sterkte
Ik druk met gemengde gevoelens op like. Maar vooruit, je hebt een dijk van een aandenken aan de goede man.
Allereerst gecondoleerd en sterkte deze tijd. Het is kut om ouders te verliezen.
Veel kracht bij het verwerken van dit verlies.
Zelf heb ik de omega van mijn opa geërfd welke hij eigenlijk altijd droeg. Ik heb hem laten restaureren en draag hem niet vaak, maar als ik hem weer eens om doe blijft het een bijzonder gevoel.
Een mooi aandenken, voor altijd bij je. Gecondoleerd.