De Bulova moon watch

… wordt tegenwoordig meer en meer in stickers aangeboden op het verkoopgedeelte. Zou dat er mee kunnen te maken hebben dat hij tegenwoordig regelmatig onder de 300 pond duikt op Amazon? :wink:

7 likes

Haha dat dacht ik net ook :wink:

Is dat zo ja?
Dat is geen geld.

Een paar dagen geleden stond het nog te koop op amazon.de voor 335 euro.

3 likes

Ja, de mijne was besteld, maar blijkbaar beschadigd terug gekeerd naar Amazon :rage:
Nu aan het proberen een nieuwe aan dezelfde voorwaarden te krijgen…

Jep, ook gezien :blush:

1 like

stond er net eentje in de verkoop!:smirk:

Waren dat niet de beschadigde versies voor 335 euro’s ?

Nee hoor, gewoon nieuwe “in stickers” :innocent:

1 like

Dat is geen geld :head_bandage:

Klopt. Is regelmatig zo. Iets van de laatste maanden. Ook op .co.uk.

Ik heb zelf laatst de stalenband versie gekocht. De prijs was 399 pond. Is blijkbaar niet de bodemprijs maar ik vind hem nog redelijk schappelijk. Voor dat geld heb je een top horloge. Zelf ben ik er erg blij mee en blijft hij voorlopig om mijn pols als daily horloge.

4 likes

Absoluut.

Geen foute prijs voor de stalen band-versie!

Begin deze maand 327 bij Amazon.de. Zullen vast wat handelaartjes wat van hebben ingeslagen.

2 likes

Die kunnen alleen na dit topic niet meer cashen :joy:

11 likes

Echt? :flushed:
Loont dus echt wel de moeite om Amazon even in de gaten te houden!

1 like

ja jammer , je zou er zomaar 100 euri meer voor vragen :wink:

1 like

En het blijft natuurlijk een slap aftreksel van de echte Moonwatch :joy::joy::joy:

2 likes

Toevallig bied ik er 1 aan en volgens mij hebben we het over o.a. dit aangeboden horloge. Let wel dat aan horloges buiten de EU inklaringskosten, invoerrechten en/of btw moet worden betaald. Als jij voor minder dan 450euro het horloge hier kunt krijgen, ben ik benieuwd hoe. Los van dit verhaal; het is een prachtig horloge. :wink: