Verkocht: Bulova Moonwatch (2016) Dan ben jij zelf op tijd geweest
ik was te vroeg, toen ik de mijne kocht waren die lekkere Amazon deals er nog niet
gewoon volle mep betaald
haha, doe mij maar die replica dan!
Heeft iemand hem die in de buurt van Amersfoort woont? Ik zou hem graag eens in het echt willen zien en proberen. Liefst op de stalen band, maar andere band is ook goed.
Mocht iemand hem willen verkopen, stuur dan gerust een PM. Uiteraard wel dit topic meenemen in de prijsstellingā¦
Als je toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam bent, ben je altijd welkom. Vanavond komt toevallig ook iemand langs om de Bulova te bekijken/passen. Succes met de zoektocht.
Dankjewel, dat ga ik zeker onthouden!
Ik vraag me vooral af of de combi van 22mm band met 45mm kast een te grote overgang is dat het uit verhouding lijkt om de pols⦠Terecht?
Was ik ook bang voor, valt heel erg mee. Ik heb hem met stalen band en natoās en staat allemaal goed!
Band is 20mm en loopt recht tot aan de vlindersluiting
Ik heb er zostraks eentje gescoord
Far fetched, maar het zal aan mij liggen. Einde van de week en zo
Het is een speciale uitgave van de Speedmaster (50th anni) met het zeepaard op de dial,dus eigenlijk een āāhommageāā aan de Speedy in het algemeenā¦
Hij is trouwens wel heel mooi.
Hoe komt het eigenlijk dat de Speedmaster door velen als āechteā moonwatch gezien wordt? Of is ie iets begeerlijker door hoger segment?
Excuus, ik bedoelde idd juist de 20mm icm 45mm kast. Maar dat valt dus mee qua verhoudingenā¦
Wat vinden jullie trouwens de mooiste versie? De stalen band (die precies wel wat verschilt van de kast), of de lederen band-versie? Ik neig eerder naar de tweede, die blijkbaar ook makkelijker is om andere banden op te zetten, maar die stalen band schijnt wel mooi te zijn
Metaal is zeker mooi, ik draag m echter op de nato en die is top.
Ik heb de moonwatch op staal. Het is een top band.
Een echte banden swapper is de stalen versie helaas niet. De ruimte tussen de lugholes en kast is erg klein. Een maratac nato past er helaas niet tussen. Een dunnere nato band moet zeker wel lekken.
Heb de foto al vaker gezien uiteraard maar het blijft een erg strakke foto