De Bulova moon watch

Zware twijfel hier. Ik heb m zelfs al in het mandje gezet, maar nog niet op kopen geklikt. Is de goedkoopste verzendoptie ook verzekerd?

Dit forum is niet goed voor mij :frowning:
Weer een horloge die op m’n lijstje komt… :smiley:

2 likes

ik houd hem toch maar gewoon, hij past wel goed in m’n verzameling

Ik heb zelf ook geen grote polsen (17,5 cm) maar ik vind hem heerlijk zitten. Ik hou dan wel van grote horloge’s maar hij draagt en voelt kleiner. De stalen band is ook perfect op maat te maken voor mijn pols. Ben er zeer tevreden mee en het is ook leuk dat het horloge toch een beetje een verhaal heeft.

8 likes

Het blijft me toch enorm boeien dit klokje. Prachtig!

@berdski: ik vind hem zeer mooi. Ik blijf echter die geborstelde kast met shiny band vreemd vinden…zal aan mij liggen wss

2 likes

Is misschien ook wel een beetje vreemd, maar het valt in het echt niet enorm op en vind het zeker niet storend.

Die staat erg goed op je pols! Op de stalen band ook erg mooi. Veel draagplezier, maar dat komt vast goed :sunglasses:

1 like

Vandaag mijn moonwatch ontvangen van Amazon it. Vrijdagavond 3-2 besteld en vandaag dinsdag 7-2 ontvangen . Dat is snel. Ik heb meteen het racing bandje van Ko van mijn speedy op de Bulova overgezet en mijn Speedy weer op staal gezet. Het is een grote klok welke goed past bij mijn brede pols. Ik ben er happy mee. Ik hoop niet de de flipperitus over een paar maanden weer toeslaat.

13 likes

Ik heb hem de 5e besteld. Ben benieuwd wanneer hij hier bezorgd wordt.

Bandje staat hem goed. Ik heb ook een bruine racing band besteld. Geen echte Ko, dat dan weer niet.

Ik ontving bij het bestellen meteen een bevestiging met daarin een verwachte leveringsdatum en 2-3 dagen later een mail met de bevestiging van verzending en track en tracegevens. 2 dagen later was hij binnen. Heel vlot.

In spedizione il 8 feb

ArriverĆ  10 feb - 13 feb

Ik hoop dus op de 10e of 11e voor de Moonwatch.

Het bandje is ook onderweg. Ik wil de meegeleverde bandjes nog even nieuwe houden voor het geval de Moonwatch niet bevalt.

All of the items from order #852*** have now been shipped:
1x Kvarnsjƶ Racing Dark Brown - 20 mm

Heb je een foto van het bandje die je los hebt gekocht voor de moonwatch?

Hallo, misschien een domme vraag, maar hoe geef je via Amazon.it bij de adres gegevens Nederland in, ik vind geen Olanda? Via Amazon.de wel, maar daar is het horloge duurder.
Bvd voor jullie advies.

Ronald

Kijk nog even goed naar de prijsverschillen op de verschillende sites
Inmiddels staat het horloge met stalen band weer op € 588,00 op Amazon.it en € 353 voor de versie met de leren band.
Op Amazon.de is de huidige prijs € 422 voor de versie met de stalen band en € 498 voor de versie met de leren band.

Zie reactie van mij van 5 dagen geleden in dit topic.

1 like

O wauw die is idd erg mooi!

1 like

Paesi Bassi

Geen grap

2 likes

Kvarnsjƶ Racing Dark Brown van Cheapest Nato Straps.

Bedankt Patrick2, gelijk besteld

Data di consegna prevista: 14 feb. 2017 - 15 feb. 2017

1 like