De Cheapo "Omega" mesh en Rikketik Oranje

Eerder was er een topic over de mesh bracelet met Omega aansluiting aan de kastzijde, nu heb ik een pre-pro en wie schetst mijn verbazing dat ze deze in 19 mm uitvoering hebben (pre-pro heeft 19 mm nodig). De kwaliteit is geen Omega, ik wel eens een mesh van Omega aan een vintage Seamaster gehad, maar is heel behoorlijk.

Verder de in het Rikketik topic genoemde Orange sub ripp-off.

en om de boel eens van binnen te bekijken,

die orange heb ik gemist, had ik ook wel interesse in gehad. ben benieuwd hoe die bevalt… en wat je mening er verder over is.

Is dat Orange niet de oude naam van het merk waarvoor een tweede (afgekeurd) limited voorstel kwam? En waar is je AEG klok?!

Henrik Schreef:

Is dat Orange niet de oude naam van het merk
waarvoor een tweede (afgekeurd) limited voorstel
kwam? En waar is je AEG klok?!

Klopt, is het merk v/d afgekeurde limited (die geen limited was), de AEG wekker moet nog op de foto, beetje donkere dag.

Mooie aanwinsten (tu)

Die mesh is erg fraai, met name ook door zijn aanzet, en de milsub van Dan is ook niet te versmaden.

Groeten,

Martin

Fotootje gevonden v/h uurwerk i/d Orange, de Sea-Gull St2130 en inderdaad Orange beweert op hun website dat ze de boel goed vastzetten, keurig gedaan. Geen plastic binnenring, lange “vasthoudertjes” (weet de goede naam niet) en op het oog deugt het uurwerk ook, loopt erg nauwkeurig sinds afgelopen zondag.

Mooi dat het geen zeperd is en op zich een leuke duikert alleen jammer dat je de opberg box nodig hebt om hem waterdicht te houden, hèhè :smiley:

mvg, Frans

denk toch dat ik er maar eentje ga aanschaffen…zo’n orange spreekt me toch wel aan, zeker nu het goed in elkaar lijkt te zitten.