Helaas… dit is geen zinnenprikkelende post over een nieuwe exclusieve complicatie, maar een introductie van een nieuw gecompliceerd forumlid
Pas, en in een ver verleden, bezocht ik de Rikketikbeurs. Mijn eerste vintage horloge was een Tisssot bumper automaat. Nu gaat mijn voorkeur uit naar de (duik)horloges met een +40mm kast van Bell & Ross, Casio, Oris, Seiko, Sinn, (Tag) Heuer en Tissot. Daarnaast spreekt het modificeren van de Seiko SKX mij aan. Een clinic horlogeherstellen (te Rotterdam?) lijkt mij ook wel wat
Momenteel heb ik een paar instap Casio’s, een T-Touch II, een vintage Seiko 5 en een SKX007j. Bovenaan mijn bucketlist staan de Seiko (SBBN) Tuna en de Tissot T-Complication Squelette.
Ik heb veel DIY hobbies, waardoor het zomaar kan lijken dat ik een tijd ‘ondergedoken’ zit. Mijn opnieuw aangewakkerde interesse voor horloges combineer ik met een andere nieuwe hobby: het werken met leer. Zie hieronder het resultaat. Als het contact prettig is en de vraag zeer beperkt blijft, dan zijn bandjes te bestellen via een privébericht