De Chronoloog complicatie

Helaas… dit is geen zinnenprikkelende post over een nieuwe exclusieve complicatie, maar een introductie van een nieuw gecompliceerd forumlid :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pas, en in een ver verleden, bezocht ik de Rikketikbeurs. Mijn eerste vintage horloge was een Tisssot bumper automaat. Nu gaat mijn voorkeur uit naar de (duik)horloges met een +40mm kast van Bell & Ross, Casio, Oris, Seiko, Sinn, (Tag) Heuer en Tissot. Daarnaast spreekt het modificeren van de Seiko SKX mij aan. Een clinic horlogeherstellen (te Rotterdam?) lijkt mij ook wel wat

Momenteel heb ik een paar instap Casio’s, een T-Touch II, een vintage Seiko 5 en een SKX007j. Bovenaan mijn bucketlist staan de Seiko (SBBN) Tuna en de Tissot T-Complication Squelette.

Ik heb veel DIY hobbies, waardoor het zomaar kan lijken dat ik een tijd ‘ondergedoken’ zit. Mijn opnieuw aangewakkerde interesse voor horloges combineer ik met een andere nieuwe hobby: het werken met leer. Zie hieronder het resultaat. Als het contact prettig is en de vraag zeer beperkt blijft, dan zijn bandjes te bestellen via een privébericht :grimacing:

9 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en mooi werk!

1 like

En zo gaat Pandora’s doosje open :smile:

Zonder gein; goede match van hobby’s :+1: er zullen ongetwijfeld leden zijn die op jouw aanbod in gaan.

Veel plezier en welkom bij de club :vulcan_salute:

1 like

Ojee… :see_no_evil:

1 like

Mooi man! Indrukwekkende bezigheden en welkom hier!
Wellicht de moeite waard om de lokale goede doel actie gelijk te bekijken: Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel, strip en de club van 100 is ingevuld. Wil je er toch bij? Dan kom je op de wachtlijst.

1 like

welkom-home

1 like

Goedemorgen en van harte welkom op dit mooie en gezellig forum!

1 like

Grappig om op de inleidende foto een zilveren pen te zien: ik kreeg als relatiegeschenk in 1975 (!) exact de zelfde als set (Potlood & Ballpoint) :grinning:

1 like