Prima toch, als ze er zelf blij van wordt
Hij is in ieder geval goed gedragen.
Is “de collectie van je partner” niet een makkelijker topic titel? Wordt niemand per abuis ‘buitengesloten’ ![]()
Goed meegedacht! Ik verander de titel naar een iets inclusievere.
Kunnen binnenkort in elk geval tegen Yvo zeggen dat we ons best gedaan hebben ![]()
Dat vind ik het meest verschrikkelijke woord voor je vriendin/vrouw/vriend of man. Het is toch geen zakenpartner? En met vriendin/vrouw/vriend of man sluit je toch niemand uit?
Al is het geen parterverzameling, wel een heel mooie en diverse vintage merkcollectie. Gaaf!
Dat er (nog) geen (vintage) Gruen only topic is?
Partner was lange tijd hoe mijn vrouw en ik elkaar noemden bij onbekenden om duidelijk te maken dat we ongehuwd waren, wél kinderen hadden én een samenlevingscontract. Een hoop gedoe, opgevangen door 1 simpel woord.
Als ik haar “vriendin” noemde, dan moest ik vaak uitleggen dat ze óók de moeder van mijn kinderen was. Sjonge…
Op reis moesten we soms verantwoorden bij hotels dat zij echt bij de kinderen hoorde. Nu zijn we van die ellende af, maar in de Rechten van de Mens staat dat je recht hebt om te trouwen met elkaar, maar ik zou eraan toe willen voegen dat je het recht hebt om elkaars levenspartner te zijn, zónder te trouwen. Dat zou veel beter zijn.
Wellicht omdat er een heel forum voor bestaat….
Waar ik mede admin van ben.
Dank voor de complimenten!
O wow, die zag ik niet aankomen ![]()
Weet ik waar ik moet zijn als ik het diepe in wil.
We hebben een him/her setje Swiss Hanowa. Deze dus± Heb nog geen live foto.
en ze heeft zo’n ‘smartding’
Mooi setje!
leuk, setje “Louisa en Louis”. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Een leuke, elegante Omega.
Staat haar goed!