staat idd gedistingeerd ![]()
smaakvol mooi; ook met de ringen! compliment.

![]()
De ‘side-colllection’?
Mijn vriendin (tevens de moeder van mijn kinderen) heeft een Tudor Black Bay 36 met zilveren plaat. Die draagt ze zelden. Maar ze wil er ook niet vanaf. Bij een etentje of een feestje verschijnt het ding soms ineens op haar pols. Hier op de mijne:
Ze had ooit een BB36 met zwarte plaat gekregen van mij, maar die moest ik na een tijdje maar weer verkopen omdat ze hem toch niet droeg. Ze heeft naar eigen zeggen “niets met horloges”. Dit is die:
Een tijdje later gaf ze aan dat ze toch wel weer een Tudor wilde. Uiteindelijk via @Bro dus die met zilveren plaat gescoord.
Onlangs verraste ze me met de uitspraak dat ze misschien wel een DJ36 wilde met een groene plaat….
Wat wil je nou vrouw??
Mijn vrouw had niets met horloges. Maar ze houdt wel van kadootjes. Dus ik had haar afgelopen jaren al een keer een Longines en Freddy Constant gegeven. Maar toen we echt wat te vieren hadden en we een weekendje in Maastricht waren, bleek dat ze dit toch wel heel mooi vind. Dus nu draagt ze alleen nog de Rolex Airking in zalm rosé.
Mooi ding, staat haar goed.
Zeldzaam mooie Rolex, kleur, wijzerplaat indeling, formaat…
Mijn vriendin draagt geen horloges, maar als ik “het hoekje om ga” wil ze wel mijn horloges hebben…
Ze noemt wel geregeld Rolex, maar dat komt door mijn familie en kennissen. Ik heb al aangegeven dat als ze met een Rolex thuis komt, ze direct de sleutel kan inleveren ![]()
![]()
En als het zo een prachtige Rolex is als die Salmon Dial Airking van de vrouw van @Bro is dan? Of vind je per definitie geen enkele Rolex mooi?
ze heeft smaak
Rolex vind ik zeker mooi, maar ik zou er niet snel 1 kopen. Ik ben van de Breitling en Grand Seiko etc.
Alleen ik ben dat gezeur van mijn omgeving zat met dat gepoch. Is er ook nog één met een nepper en doet alsof het een echte is ![]()
![]()
Die lui hebben geen idee wat er om de pols hangt, maar de rest is k*t…
Uiteraard mag ze dat zelf beslissen ![]()
![]()
![]()
Ik gun het haar van harte, maar ze wil geen horloge dragen ![]()