Een chronograaf is een goed idee. Ook al gebruik je de chrono niet functioneel, je kunt er wel lekker mee spelen.
Edit: wat dacht je van deze
Een chronograaf is een goed idee. Ook al gebruik je de chrono niet functioneel, je kunt er wel lekker mee spelen.
Edit: wat dacht je van deze
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Met giga korting bij Marc Lange.
Daarom - had ik ook gezien en zo komt hij in het budget. En het mechanische is enorm aanwezig - vind je leuk of niet maar zet absoluut iets eigentijds neer imho
bedankt voor alle reacties tot zoverre.
Misschien dan toch eens gaan kijken voor een chrono.
Wellicht om de honger te stillen. Maar zou dit een goede keuze te zijn of chrono mij ĂŒberhaupt bevalt
En wat zit hier in als in vertaald naar Europees uurwerk is dit een soort van Valjoux 7750 âkloonâ?
Venus 175 kloon
Ik zou ook zeggen: een Chrono
Deze vind ik heel fraai,
Heuer Carrera CV2113.
2e hands goed te vinden binnen je budget
Je hebt kennelijk een redelijke voorkeur voor een beetje dressy horloges. Het zou mij persoonlijk weinig uit maken of er nu wel of geen flieger, duiker of wat dan ook in je collectie zat. Ik zou gewoon voor je persoonlijke voorkeur gaan.
De Pangaea vind ik heel mooi. De mooiste Meistersinger wat mij betreft. Binnen je budget past echter ook een Nomos Orion. Dan heb je gelijk een nobeler beest in huis met onovertroffen design. Eventueel een ander dresser weg doen is dan een optie.
De Moonfase Frederique Constant is zeker ook fraai, maar was het voor mij ânet nietâ.
Hier de orion in wit:
Heeft ie