De collectie van Harry

geeft niet, dan duurt het langer voor jullie bij me zijn, heb ik nog even de tijd om de ramen te zemen :smiley:

Is het al bekend of die limo een plakmerk is of niet ?.. Nou ja , al die ramen geeft in iedergeval een heel ander perspectief op window shoppingā€¦

Prins Harry I op weg naar het Forumtreffen. Helaas is zijn Toerbiejonnetje net niet zichtbaarā€¦

wat is harry stil ik denk dat hij is flauwgevallen van al die complimentjes

Het wordt tijd dat Harry es ff een reactie geeft want zijn geloofwaardigheid ligt vrij laag op dit momentā€¦
Dit wilde ik toch even kwijt, nu ga ik weer lekker mijn bedje in want Paris loopt te roepen naar meā€¦

Ik denk wel dat het een echte Cobra (merk van de auto) is!!!??(een echte Cobra kost ā‚¬700.000) Dat zal ook wel als je dat geld aan horloges bezit!!

Bram

Klopt: Het is een echte Cobra, maar wel geleendā€¦

hans (hcptdg)

Je bedoelt toch niet Paris H, onze au pair?

hcptdg Schreef:

Je bedoelt toch niet Paris H, onze au pair?

Klopt helemaalā€¦, maarreh ik moet weer terug want de camera draait nog steedsā€¦

En ze had nog zo beloofd bij mij te komen! (beetje dubieuze werkwoordsvorm van komen)

jetebo Schreef:

En ze had nog zo beloofd bij mij te komen! (beetje
dubieuze werkwoordsvorm van komen)

wat beloofd mijn vrouw allemaal aan jullie ??? ik zal eens een stevig woordje met haar moeten spreken !

Een collectie om van te watertanden, prachtig.

De horloges of die twee van Paris? :slight_smile:

Zoals Humphrey Bogart al zei: ā€œWeā€™ll always have Paris.ā€ :wink:

Misschien heeft Harry nog acht mooie Rolexen voor weinig te koopā€¦ Net geimporteerd uit GB.
Krijg je er een Mini bij :smiley:

Harryyyyyyyyyyyyyyyyyy

Harry wandelt nog steeds vd ene kant van zijn kasteel naar de andere kant waar hij de computer heeft staan! Kan even duren dus heb geduld!

jaja

Het is stilā€¦ Harry is druk aan het sparen denk ik. :wink:

Ja nu ophouden met de grapjes harry zit gewoon effe op de canarische eilanden voor 3 dagen met wat kaviaar en een mooie blonde.