Het overgrote merendeel van de leden hier is man, de actieve vrouwelijke leden kun je volgens mij op twee handen tellen. Veel verder dan @Assie62, @GroteBozeWolvin en @PetraO kom ik eigenlijk niet, excuses aan iedereen die ik over het hoofd zie.
Het leek me leuk om eens te peilen wie er een partner heeft die onze passie of hobby deelt. Houdt jouw vrouw, man of partner van horloges, toon hier dan, uiteraard met zijn of haar goedvinden, de collectie.
Mijn vrouw geeft niets om forums, maar is wel gek op horloges. Haar collectie van vier blijft ook een collectie van vier, als er iets inkomt, gaat er iets uit.
ik heb mijn vrouw een Tudor door haar strot moeten duwen nadat haar horloge na 12 jaar de geest had gegeven ze moest wel want het was een verjaardag cadeau , oude was een Guess of iets volgens mij…
Mijn vriendin wil best mijn horloges dragen, alleen ik moet ze wel vaak eerst even goed zetten. Zelf heeft ze een quartz Seiko tankje dat ze het liefst draagt. Die staat altijd goed…
Mijn vrouw doet lang met haar horloges. Een “Jean Renard” uit 2004 die ze nog steeds dagelijks draagt, massief 14k goud omdat ze enkel goud en titanium verdraagt op haar huid en een vintage Tissot welke ze in haar studie tijd heeft gekregen van haar ouders, loopt nog steeds prima alleen is het goudlaagje niet meer wat het geweest is.