Dit is niet de eerste corona aanwinst hoor, had ook een Indus gekocht die ik vrij snel geflipt heb met maar liefst 10 euro winst had meer in gezeten maar ik gunde hem, zo gaat dat…
Maar waarom is dit een corona aanwinst, deze heb ik gekocht met een neus mond masker op, en ik ben bril dragende, dus ik loop met “beslagen ruiten”, struinend door een boedels, dit was geen kringloop, deze man ontruimt huizen, klonk als een plek om (ondanks 24.000 besmettingen per dag) heen te gaan, gewapend met fpp2 en cash.
Ok dit is hem, ik kan vertellen dat ik graaiende in bakken heb gesnuffeld, tussen nep rolexxen lag niks wat de moeite was, ook in de vitrines lagen wat oozo gevallen en andere trammelant, bijna weg gegaan en deze lag letterlijk tussen de kerstballen , kerstballen uit grootmoeders tijd, kerstballen van 10 euro per stuk
Nou komt hij hoor:
Ruw is hij wel, maar de kast is opmerkelijk goed te noemen, zeker als je bedenkt dat dit horloge als een soort kleine ufo op de pols ligt.
Altijd al een mustang willen hebben!
Ik denk dat ik teveel betaald heb, maar ik moest hem hebben, bang dat ik spijt zou krijgen als ik hem had laten liggen!
Hij heeft wat problemen!
Ten eerste heb ik met mijn beslagen ruiten niet gezien dat de indexxen blauwe steentjes hadden, ik noem het maar funkie steentjes, maar dat vind ik niet echt iets voor mij, echter wil ik eens zien hoe opvallend ze daadwerkelijk zijn als het plexy gepoetst is.
De sluiting van de orginele band is stuk, da’s echt jammer, want die band is echt nice, als iemand weet hoe ik daar nog aan kan komen, of een oplossing heeft hoer ik dat graag.
Nu afwegen wat te doen, ik vind hem tof, anders had ik hem ook niet gekocht, maar die steentjes, ik ben er natuurlijk nog niet uit, moet het echt om de pols zien.
Bedankt voor het kijken, excuses voor de belabberde foto’s