De corona aanwinst, roamer mustang.

Dit is niet de eerste corona aanwinst hoor, had ook een Indus gekocht die ik vrij snel geflipt heb met maar liefst 10 euro winst :rofl: had meer in gezeten maar ik gunde hem, zo gaat dat…

Maar waarom is dit een corona aanwinst, deze heb ik gekocht met een neus mond masker op, en ik ben bril dragende, dus ik loop met “beslagen ruiten”, struinend door een boedels, dit was geen kringloop, deze man ontruimt huizen, klonk als een plek om (ondanks 24.000 besmettingen per dag) heen te gaan, gewapend met fpp2 en cash.

Ok dit is hem, ik kan vertellen dat ik graaiende in bakken heb gesnuffeld, tussen nep rolexxen lag niks wat de moeite was, ook in de vitrines lagen wat oozo gevallen en andere trammelant, bijna weg gegaan en deze lag letterlijk tussen de kerstballen :thinking:, kerstballen uit grootmoeders tijd, kerstballen van 10 euro per stuk :flushed:

Nou komt hij hoor:

Ruw is hij wel, maar de kast is opmerkelijk goed te noemen, zeker als je bedenkt dat dit horloge als een soort kleine ufo op de pols ligt.

Altijd al een mustang willen hebben!

Ik denk dat ik teveel betaald heb, maar ik moest hem hebben, bang dat ik spijt zou krijgen als ik hem had laten liggen!

Hij heeft wat problemen!

Ten eerste heb ik met mijn beslagen ruiten niet gezien dat de indexxen blauwe steentjes hadden, ik noem het maar funkie steentjes, maar dat vind ik niet echt iets voor mij, echter wil ik eens zien hoe opvallend ze daadwerkelijk zijn als het plexy gepoetst is.

De sluiting van de orginele band is stuk, da’s echt jammer, want die band is echt nice, als iemand weet hoe ik daar nog aan kan komen, of een oplossing heeft hoer ik dat graag.

Nu afwegen wat te doen, ik vind hem tof, anders had ik hem ook niet gekocht, maar die steentjes, ik ben er natuurlijk nog niet uit, moet het echt om de pols zien.

Bedankt voor het kijken, excuses voor de belabberde foto’s :grin:

19 likes

Gaaf ding, gefeliciteerd!

1 like

Leuk :+1: Gaaf merk Roamer en een Mustang helemaal :sunglasses:

1 like

Leuk hoor, steentjes zien er nog best leuk uit, gelukkig geen nep diamantjes.
Sluiting zoeken helpt beter met een foto van de kapotte sluiting. Ziet er uit als een NSA band.

1 like

Ja is een nsa band inderdaad, die hou ik er het liefste op, al zou leer ook kunnen, maar band is in nette staat.

Horloge glaasje eerste keer gepolijst, krassen zijn er nog niet uit, zit te denken om polywatch te bestellen

2 likes

Clipjes van de sluiting zijn gebroken, iemand een oplossing, want ik denk nu echt vind dat maar eens!

1 like

Zoeken op "NSA bracelet " op eBay levert wel wat op. Niet super goedkoop helaas.

1 like

Ja daar ben ik al bang voor, dat overstijgt de p ijs die ik voor het complete horloge betaald heb…

Maar ben gek genoeg misschien wat vind het toch wel cool…

1 like

Gaaf, groeten van zijn neefje

6 likes

Ik heb nog een nsa band sluiting liggen

Echter zijn deze banden inderdaad steeds duurder aan het worden

Er komt een privé bericht aan :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zijn nice , draagt door het ontbreken van de lugs volgens mij ook heel anders dan doorsnee horloges, en ook dezelfde band zie ik :ok_hand:

Gevonden

2 likes

Klopt, maar draagt heel prettig met deze band.
Wijzerplaat is overigens donkerblauw, maar dat is bijna niet te zien op de foto.

1 like

Leuk ding wel. Hoe ben je daar terecht gekomen? Lijkt me ook wel eens leuk om bij zoiets rond te neuzen.

Ghehe :grin:

1 like

Dankzei @martijn nu een sluiting voor de band, eeuwig dankbaar, of tien jaar, da’s ook best lang :stuck_out_tongue:

Nu nog die pennen er uit krijgen, ben bezig met een tooltje, maar dan nog willen ze er niet helemaal uit, komt goed :pray:

1 like