De Daytona maakt de collectie af!

Deze week mijn 16520 Zenith Daytona opgehaald!. Inmiddels is de doos vol en heb ik alle modellen die ik echt mooi vind bij elkaar verzameld.

[URL=http://s782.photobucket.com/user/moreece2000/media/IMG_2498_zps5onan1dr.jpg.html]

[/URL]

Van linksboven naar rechtsonder

16610LV submariner uit 2008 (oke niet echt vintage maar het model wordt niet meer geleverd)
16660 'Triple Six Seadweller uit 1983
1675 GMT uit 1974
1601 Datejust uit 1972
16520 Daytona uit 1999
16570 Explorer uit 1993

Tja whats next?

28 likes

Erg mooie kist op deze manier! Hoe lang heb je hier over gedaan om dit te bereiken?

Wow!

De komende jaren lekker genieten zou ik zeggen. Wat een gave set zeg, helemaal klaar toch? :smiley:

Wat een prachtige collectie!!

Ik heb er ongeveer 5 jaar over gedaan om alles te verzamelen. Toen waren de prijzen ook wat redelijker;-) Sommige modellen zijn ongeveer 50% meer waard dan toen ik ze kocht. Ga er idd lekker van genieten want ik draag ze allemaal.

Schitterende verzameling!!

Heeeel mooi :thumbsup:

Mooi man, nu lekker genieten.

Mijn beste,

Een schitterende sextet aan Horlogerie!! :+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Top.

De lv vind ik ook erg mooi. Maar inderdaad de prijzen zijn erg omhoog gegaan. De 1601 is ook leuk. Beetje spijt dat ik die weg heb gedaan. Ook die kosten nu flink veel meer,

Geniet!

Misschien nog een explorer I en/of yachtmaster?

Machtig mooi. Je bent wel eenkennig qua merk…:wink:

MOnsterT Er is nog een doosje… Ik ben ook IWC fan.

1 like

Toe maar… fotootje ?

Ik ben zelf vast begonnen met een kopie van deze doos, maar dan de modern versie, niet de vintage. Heb er twee (2 en 6). Zal over 32 jaar een foto posten als ik ze allemaal heb :joy:

3 likes

Gave begeerlijke collectie :slight_smile:

Dat is helemaal prachtig!

Die opmerking is wel wreed hoor :stuck_out_tongue: Er is nog een doosje…

Echt een super mooie smaakvolle verzameling. Moet zeggen dat ik persoonlijk vooral de 16660 Seadweller , 1601 Datejust en de 16520 Daytona erg kan waarderen… :+1:

1 like

Prachtig! Goed gedaan.

Ja inderdaad, voor sommige modellen zijn de prijzen zijn ietswat uit de hand gelopen de laatste jaren…
Leuke verzameling, geniet ervan!

Supergave collectie!! Ik ben niet jaloers of zo hoor. Echt niet…okay, ik ben het wel.
Mijn volgende wordt een 16803 of een 16613, waarschijnlijk over 5 jaar :grin:. Zou een Milgauss ook een aanvulling kunnen zijn voor jou?

W A U W !

Meer hoef ik niet te zeggen :wink: