Gisteren de band binnen gekregen welke ik voor de Seiko Fathoms had gereserveerd. Dit is de combi zoals hij hoort vind ik.
Ziet er erg goed uit inderdaad.
Zeker fraai (tu)
Helemaal TOP! (tu)
Niks meer aan veranderen!
Menno
Ziet er zo perfect uit.
Erg mooie combi (tu)
… maar dat kan natuurlijk ook niet anders aangezien het erg veel op mijn Breitling SO Heritage lijkt ;). Dat is ook de reden dat ik (nog?) geen SNZH55 heb gekocht.
mooie band op een even zo mooi horloge !
Ik ben niet zo fan van rubber. Op staal vind ik mooier.
marnix.moed Schreef:
Ik ben niet zo fan van rubber. Op staal vind ik
mooier.
eensch
er zijn dure horloges met rubber band…al zal er een klok van een halve ton aanhangen, zo’n band blijft een beetje goedkoop overkomen
Popma Schreef:
marnix.moed Schreef:
mooier.eensch
er zijn dure horloges met rubber band…al zal er
een klok van een halve ton aanhangen, zo’n band
blijft een beetje goedkoop overkomen
Draagt heerlijk en is functioneel. Ik draag mijn horloges ook niet om “duur” over te komen.
ik vind rubber niet mooi staan op deze prachtige seiko. En vooral niet door die gaten erin. Maar wel een mooi horloge nogmaals.
Popma Schreef:
marnix.moed Schreef:
mooier.eensch
er zijn dure horloges met rubber band…al zal er
een klok van een halve ton aanhangen, zo’n band
blijft een beetje goedkoop overkomen
Ik vind dat nou juist zo leuk: een duur horloge aan een band van een paar euro!
Menno
Mooie band (tu)
Prachtige combi(tu) Modern met een klassieke knipoog, zou ik zeggen:)
Hele mooie combi (tu)
mooie combi (tu)
ik had hem ook zo met zo’n zelfde band … vond de originele stalenband ook niet geweldig.
de prijs van een horloge doet er voor mij ook niet toe, het gaat om de stijl en het totaal plaatje …
Ik vind eerder de prijs van sommige rubberbanden veels te hoog, bij de ploprof was het ook ff slikken maar die was het waard …
ik heb eens tag heuer gehad een oud gebruikt exemplaar waar ook een prijs van toen al rond de €170,- voor alleen de twee flapjes rubber werd gevraagd (horloge was €300,- waard)
Staat hem prima moet ik zeggen.
Persoonlijk ben ik een leer of staalman maar als je gaat zwemmen is het ook praktisch.
Evengoed een mooie klok Andre.
groetjes Lenno
Zeer geslaagde combinatie:~ Houden zo.
Gr,
L.R.
Mooie combinatie. Die in grootte verlopende ronde gaten vind ik, optisch, een ondersteuning van de ronde horlogekast. Bovendien maken die gaten de band soepeler.