Wat een prachtig verhaal zeg en ik kan de twinkel in de ogen van je vader bijna zien…
Mocht er een topic komen waarin je kunt stemmen voor het beste “feel good verhaal van 2024”, dan krijgt deze mijn stem.
Wat een hartverwarmend verhaal! Je lieve vader zo te verrassen en de blijdschap op z’n gezicht te zien. Dat zijn de mooie dingen in het leven.
Super mooi verhaal!!
Een waar kerstverhaal.
Heel mooi geschreven en ik hoop dat jouw vader er nog lang van kan genieten.
Prachtig verhaal over een prachtig horloge met een emotioneel einde, draag hem met veel plezier . Ooit.
Geweldig verhaal, goed geschreven. Perfect cadeau voor vader
Mooi man.
Dit zijn de dingen die tellen.
Daar kan geen horloge voor jezelf tegenop.
Heel tof!!
Super verhaal en cadeau! Fijne kerst!
gefeliciteerd!
Met veel plezier het verhaal gelezen.
Dat je pa er nog lang van mag genieten!
Goed gedaan, heel tof!
Een heel mooi en ontroerend verhaal, ik hoop dat je vader nog heel lang (samen met jou) van deze schitterende Datejust mag genieten. Chapeau! En uiteraard hulde voor de mannen van @Tempusuurwerktechniek
Mooi! Die momenten doen ertoe!
Prachtig om te lezen.
Jij kan niet meer stuk bij jouw vader. Maar het belangrijkste: zo’n actie schept een (emotionele) band tussen jullie en dat is eigenlijk het belangrijkste van alles.
Nou voor wie dacht dat je eerste verhaal de kroon spande…
Ontzettend gaaf, leuk en altruïstisch. Wens je vader er veel plezier mee!
Zeer mooi om te lezen en hoe mooi… Tranen in de ogen hier (geniet van je vader zolang hij er is!)
Een mooi verhaal , over een prachtig horloge, gefeliciteerd
Het hebben van mooie herinneringen en dingen zijn later onbetaalbaar. Mooi echt gedaan.
Hier heb je later heel veel aan.