De doos van mijn vrouw

Hi mensen,

Sorry voor de titel, ben in een geestige bui want scriptie is bijna af.

Misschien leuk om eens de horloges van je partner te laten zien. Ik heb ze allemaal voor hasr gekocht behalve de Guess. Met bijna allemaal is wel iets mis:-)). Guess lege batterij, citizen linksboven is vintage en heeft ze de kinderen mee in bad gestopt. Dus die was mistig gisteren. De Fortis loopt te langzaam en heeft onderhoud nodig.
De duiker Citizen loopt volgens mij goed, maar die draagt ze dan ook nooit, haha

3 likes

Haha, ik schrok al :wink:

Leuke doos, schiet alleen niet op dat ze het niet doen :smile:

1 like

De doos van mevrouw is goed gevuld :wink:

4 likes

Hahaha geweldig :wink:

1 like

Mijn vrouw heeft geen doos😰

Wel 3 horloges, maar zij kijkt meer naar de looks als naar het merk.
Guess/Geneva/Breil

2 likes

Mijn vriendin IS een doos af en toe :laughing:

3 likes

Mijn vrouw is ook meer van de looks. Guess, Michael Kors en dan nog wel een Tissot omdat ik die kado heb gegeven.

1 like

Ik probeer d’r een beetje aan de horloges te krijgen. Valt nog niet mee. Wat ze echt mooi vindt is een Rolex Oyster Petual in goud met zwart rubber band. Dat is dan weer onbetaalbaar.

Haar Beater:

Haar nette klok:

2 likes

Ik heb geen vrouw; ik heb mijn eigen doos.

1 like

Hier loopt mijn dooske mee rond

1 like

Zucht… Ik vraag me af of het nu aan mijn vrouw ligt, of aan die van jullie, mijn exemplaar geeft geen zier om horloges. Ze heeft er dan ook geen een.

Schoenen daarentegen… Zucht :wink:

4 likes

Mijn vriendin heeft wel een doos, maar draagt geen horloges :joy:.

4 likes

Als ze fan is van gucci/prada/manolo blahnik etc , dan ben je duurder uit als met een paar horloges

2 likes

Ja en de mode veranderd ieder seizoen…:unamused:

2 likes

:anguished: , dat zal pijn doen in de portomonee

1 like

Hier durf je wel hè? Maar o wee als ze naast je staat :wink:

3 likes

M’n vrouw had vandaag haar casio in de wasmachine meegewassen…anderhalf uur 40 graden, kwartier centrifugeren…loopt nog steeds prima…alleen de sluiting is niet meer heel.

3 likes

Hahahaaa

1 like

Da’s grappig, een Miele watchwinder :smile:

:joy: en dan te bedenken dat menig topmerkhorloge dit waarschijnlijk niet zou hebben overleefd