Naar Zweden met de camper om te ontstressen en foto’s te maken van een verlaten autokerkhof. Mijn vrouw ging dit keer niet mee. Mijn nieuwe Meistersinger wel. Ik hoefde niet te kijken op een minuutje meer of minder en mijn klokje onderstreepte dat volledig. Ik zou niet steeds zonder meer geweten hebben welke dag het was in de 15-daagse trip, maar -gelukkig- ook dat werd op de pols aangegeven. Ik ben content met dit horloge en het past me uitstekend; meer nog dan ik had verwacht. Het gehele eigenzinnige ontwerp van wijzerplaat tot de bolle kast is heel mooi in balans. Het lichtgebogen glas, de lange lugs maken dat we hier te maken hebben met een blijvertje. Dat ik in het Zweeds lastig kon uitleggen aan een fietsende wildkampeerder dat hetgeen kompas betrof, vergeet ik maar even
Prachtige plaatjes! En die MS mag er ook zeker zijn!
Hele mooie foto’s
Maar 4500km rijden voor 2 foto’s van je horloge en 2 sfeervolle foto’s van een geweldige setting is misschien wat karig of je moet echt veelste veel tijd hebben
Misschien had ik er inderdaad nog een paar moeten nemen…
Wat een mooie foto’s van het verlaten autokerkhof! Nog meer van dat moois, die stijl, om te delen?
Dank je. (Misschien na bewerking van de filmpjes off topic ivm met de vlaggeraars )
Super mooie horloge. En heerlijk en belangrijk zo tijd voor jezelf.
Linkje delen, dan zullen ze toch niet vlaggen?
Een bijzonder en mooi horloge is mooi gefotografeerd! De auto’s staan er ook goed op maar bij dit soort “stillevens” heb ik wel eens m’n twijfels of het niet een beetje “te mooi” en bedacht is.
Goed plan! Tag me dan even aub
Mooi horloge TOP
Beetje kitsch is het wel; en leuk om daar rond te scharrelen. Zeker deze telefoonfoto’s die ik een zetje heb gegeven in Snapseed. De serieuze opnamen zien er straks wel anders uit. .
De mooiste serieuze opnames, van bijvoorbeeld de kattenruggen maar niet per sé, zou ik als zeer geïnteresseerde hobbyfotograaf dan heel graag een keer willen zien!
Dank. Over een poosje zal ik de gekozen opnames een keer off-topic posten.
Top foto’s !
Leuk verhaal en een prachtige klok!
Niks kerkhof, dat is gewoon hardcore vintage Volvo, dat loopt binnen een mum weer!
En die MS is mooi:+1:
Klopt, banden even oppompen, een paar liter motorolie en flink wat superbenzine er in en je kunt weer rijden. Jammer dat dit soort auto’s niet meer gemaakt worden.
op verzoek een paar foto’s > deze maar off topic gezet omdat ik anders de hobby-sitebheeerders op mijn nek krijg