De eerste aankoop van PJV

Proficiat en veel plezier ermee :+1:

[quote=“PJV, post:7, topic:136501”]
Maar je eerste Rolex verkoop je toch niet
[/Quote]

Geloof niet dat het bij mij een maand duurde :smile:

3 likes

Topklok, maar die pan :astonished:

4 likes

Ach zo erg is het allemaal niet. Eenvoudig herstelbaar. Niet te diep graveren en verwijderen kost 5 tientjes. Een compleet nieuw dekseltje kost 300 euro.
Iemand die zijn horloge laat graveren is van plan het horloge te houden, en gaat niet zo maar flipperen. Netzoiets als iemand die zichzelf laat graveren (tatoo) om een blijvende herinnering bij zich te dragen, terwijl verwijderen daarvan een stuk prijziger is.
Je kunt niet altijd dingen maar laten, omdat het ooit geld zou kosten om het terug te draaien, en al helemaal niet als je er troost in zou vinden, of enorm veel persoonlijke waarde toe zou voegen doordat je het in verbinding brengt met een dierbare.

6 likes

Haha wat is daar mis mee?

1 like

Bij een Rolex horloge hoort een Demeyere pan, dat weet toch iedereen? :wink:

4 likes

Daar ben ik het dan wel weer van harte mee eens !
Maar voor mij voelt het toch een beetje als krassen in een Rolex.

2 likes

Mooi ding :smile:

1 like

Bij een Rolex hoort helemaal geen pan. Daar hoort iedere avond sushi eten bij. Met een of ander wellustig model. En ook een Mercedes S-klasse. En een boot.

(:wind_face:en toen werden we wakker)

8 likes

Mooie keuze (niet te ouwelijk!) en een prachtige horloge trouwens.

Het horloge graveren maakt inderdaad een connectie tussen het horloge en je dierbare; ik vind het een mooie gedachte: in je hart én om je pols!

1 like

De keuze is gemaakt, dit gaat het worden. Bewust voor sierletters gekozen omdat dit (naar mijn mening) beter past bij het horloge dan blok letters en ook meer past bij haar.

1 like