De eerste aankoop van PJV

Dag liefhebbers,

Vandaag was het zo ver, en heb ik mijn eerste Rolex gekocht, de Oyster Perpetual. Ik was al een tijdje opzoek en gezien ik deze maand 25 wordt leek het me een goed moment om mezelf een cadeautje te geven :wink:

Daarnaast wil ik het horloge ook een betekenis geven, door de initialen en de datum te graveren van een dierbare die we twee weken geleden verloren zijn.

Maar nu wat foto’s, hij kleurt ook goed bij mijn pannenset :wink:

53 likes

Mooi hoor, succes en plezier met deze kanjer😍

1 like

Mooi, proficiat.
Persoonlijk zou ik hem niet graveren, maar als je het toch gaat doen op welke plek?

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Nice one!

1 like

Ja, deze staat ook op mijn lijstje. Prachtig. :grinning:
Niet graveren, dat zou ook mijn advies zijn, zeker als het horloge geen direct verband heeft met de overleden persoon in kwestie (hoewel ik de intentie natuurlijk best begrijp). De waarde van het horloge keldert er enorm door.

2 likes

Dank voor de reacties en jullie advies. Maar je eerste Rolex verkoop je toch niet ;)?

5 likes

Zou ik ook niet doen, nee. Maar ja, ik ben geen flipperaar. Er zijn echter legio forumleden die daar anders in staan… :grin:

1 like

Heel mooi!

1 like

Dacht ik ook bijna 2 jaar lang… Bleek niet te kloppen (bij mij).

2 likes

Prachtig mooie na dit. Proficiat met dit horloge en je 25e verjaardag.
Als je dit horloge merendeels ter nagedachtenis hebt aangeschaft, is de enige plek naar mijn idee op de caseback, de enige plaats die ook daadwerkelijk op het horloge aanwezig is. Ook een ‘stok achter de deur’ hem niet snel te verkopen.
Succes!

2 likes

Dit vind ik een hele mooie.
Gefeliciteerd met je aanwinst en alvast met je verjaardag.

1 like

Van harte met je verjaardag en de aanschaf van de OP
Tevens gecondoleerd helaas
MBT graveren, persoonlijk vind ik het hele mooie gedachte
Het helpt je wellicht in de toekomst ook tegen het flipper virus
Om die reden heb ik een dierbaar horloge ook laten graveren
Dit naast het feit dat ik een vergelijkbaar horloge heb gekocht voor mijn broer
Hij werd 40 en heeft helemaal niets met horloges

Brothers I/Ii en Brothers II/II

Mooie gedachte voor zijn zoon en mijn zoon die de beide Mark II wellicht ooit gaan dragen
Vraag is natuurlij hoe de jeugd van nu over pakweg 10 jaar denkt over mechanische horloges :wink:

3 likes

Gefeliciteerd, erg mooi horloge.
Voortaan koken in stijl!

2 likes

Een mooi cadeau en geweldig aandenken tegelijkertijd… geniet ervan!

1 like

Super aankoop…gefeliciteerd!
Bevalt mij ook prima(blauwe).

Bedenk wel dat het ook een aandenken kan zijn zonder gravering.

2 likes

Prachtig stijlvol horloge. Gefeliciteerd :+1:t2: Graveren is natuurlijk perfect als je dat wilt. Wanneer je het niet te diep laat doen, dan kun je het er altijd nog uit laten halen mocht je ooit willen/moeten verkopen.

1 like

Heel mooi!proficiat ermee.

1 like

Heel gaaf ! En echt een mooie Rolex. Past ook goed bij je leeftijd als ik dat zeggen mag.
Ik heb een (succesvolle) klant van 23 die met een hele dikke Day Date loopt (presidential).
Eerlijk verdiend maar toch…
En graveren ? Zelden is het mooi, je horloge keldert immens in waarde en je dierbare zitten in je hart.
Ik zou het nooit doen en overigens heb ik mijn eerste Rolex nog steeds !
Overigens ook mijn eerste Breitling, mijn eerste Omega, mijn eerste Seiko, mijn eerste Pontiac, etc.
Ik heb nog nooit een horloge verkocht… maar ik ben wat dat betreft een uitzondering.

Gefeliciteerd en lekker van genieten!

5 likes

Dit is een prachtig model en hier ga je zeker van genieten !!! Ik kan het weten na een hele lange tijd onrust ook deze OP gekocht en helemaal tevreden en rust voor mij…

Ook de gedachte erachter is erg mooi dus een dubbele mooie aankoop ondanks het verlies…

2 likes