De eerste blijven het meest pijn doen...

Steeds weer, bij elk horloge, je weet dat het gaat komen, maar toch blijft het pijn doen:

De eerste krasjes :confounded:

Ze zijn om gebruikt te worden. Na een tijd geeft het zelfs een beetje karakter, maar toch blijft de eerste keer een krasje zien op je nieuwe horloge even schrikken!

Zeker geen spijt van, hij is niet bedoeld om in de kist te blijven. Ik ga hem met veel plezier blijven dragen!

18 likes

Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd, we zijn er voor je. :wink:

8 likes

Ik voel er helemaal niets bij, sorry :wink:

2 likes

Ik leef met je mee .

hoort erbij. Is een gebruiksvoorwerp he.

Ik snap je…Ik snap je… Baal er zelf ook altijd van. Maar ach… Life goes on :sweat_smile:

1 like

Kleine neefjes en kast openers :unamused:

eigen schuld dikke krassen…

1 like

Auw! Dat doet pijn… :exploding_head:

2 likes

Had ik mijn spullen maar op moeten ruimen, hij had het mij zien doen en dacht dat kan ik ook​:ok_hand::grin:

That would totally ruin my day :worried:

1 like

Prima horloge. Die krasjes kan hij wel hebben hoor.

Misschien dat dit nog eruit gepolijst kan worden?

1 like

Ik snap je ook. Het is gelukkig ‘maar’ de band. Die kun je relatief makkelijk vervangen. Een diepe kras in de kast lijkt mij veel vervelender. Die moeten ze dan polijsten en dan mis je die messcherpe randen.

1 like

Oe dat is wel enorm zuur.

@Mauzer , serieus ???
Balen van krassen op de clasp, das nie goe.!

1 like

Niet als het goed gebeurd :wink:
Je moet maar eens kijken wat Lapinist doet met oude Grand Seiko’s
Maar restauratie van kasten is een vak apart, da’s in elk geval waar !

1 like

Net wat je zegt, het moet gedragen en gebruikt worden. Je ziet zoveel mensen die dingen kopen en dan opzij leggen ipv te gebruiken, je kan hem ook aan de muur hangen dan wordt het ook gebruikt :sunglasses:
en trouwens alles kan weer mooi gemaakt worden:ok_hand:

2 likes

Mwah tis allemaal behoorlijk diep, zeg maar korrel 40 diep gelukkig is het de achterkant :grin:

Making memories :joy::joy::joy:

1 like

Ik blijf het zeggen: ik ben blij met de eerste gebruikssporen. Daarna kun je het horloge tenminste dragen zoals het bedoeld is, zonder je zorgen te maken.

1 like

Daarom koop ik ook graag tweedehands :slight_smile: . Dan zijn er al wat gebruikssporen aanwezig en ben ik minder obsessief over krasjes in mijn horloges :joy:

3 likes