De eerste Harrods LE tudor black bay staat op ebay😲

Mag toch aannemen dat niemand zo gek is om dit bedrag er voor neer te leggen😲

3 likes

Je hebt gelukzoekers en je hebt gelukzoekers…

Iedereen staat vrij on te proberen wat bij te verdienen, maar welke gek gaat dit betalen voor een Tudor met een groen bezeltje?

Daarbij blijft het helemaal niet bij die 100 stuks. Je kunt je nog altijd inschrijven bij Harrods

Geprobeerd onlangs? Wat zeggen ze?

Collega van me kreeg 2 weken terug een telefoontje van ze dat hij op de lijst stond. Het kon alleen wel nog even duren, maar volgens mij gingen ze er vanuit dat er nog een aantal gemaakt zou worden

1 like

Echt waar? Interesting.
Wat ze imho overigens echt niet kunnen maken naar de eigenaren van de eerste 100, maar da’s een ander verhaal.

Je hebt maar één gek nodig zeggen ze altijd…

Een best bedrag voor ‘slechts’ een Tudor. Nou is het een mooi merk, maar dit is toch een tikje overdreven! (En ik vind m lelijk)

Re-selling is de laatste tijd steeds meer een hype, alles waar er maar een “beperkt” aantal van worden gemaakt wordt opgekocht door (hobby) handelaars die hopen op een flinke winst door ze direct weer te koop zetten. In horlogeland hebben we dat nu alleen nog met de Speedy Tuesday en de nieuwe Daytona gezien maar het is vooral een ding in kleding en sportschoenen.

Ook wel eerder met diverse andere horloges!

Laat ik het dan zo zeggen dat het mij bij deze twee horloges is opgevallen.

Jaren lang actief geweest met sneakers, waar dit soort praktijken schering en inslag was, maar het hele hype/ raffle/ camp gebeuren was me behoorlijk gaan tegen staan. Een tijdje f5’en on online een release te pakken te krijgen was prima, maar mensen die een week van te voren voor een winkel gingen liggen om verzekerd te zijn van een paartje gaat me wat ver

@dennisyzf “Of beste voorstel”.
Wellicht gokt ‘ie erop dat someone € 9.999 biedt. Nu weet ik niet wat de verkoopprijs voor deze limited was?

Een 2620 Britse Ponden heb ik ergens gelezen…

Gewoon de “normale” listprijs van een black bay volgens mij

Is dus nu 2946,95€. Dus die 12673€ is orginele prijs*4.3:rage: