De eerste is binnen

Recent een topic gestart in gezocht. Ondertussen heb ik mijn eerste Obris Morgan binnen via een forumlid! Een Explorer 1, wat een mooi horloge voor een mooie prijs. Mijn zoektocht gaat verder naar andere modellen van Obris Morgan. Nu even genieten van deze:

8 likes

Strak!
Zonder poespas :thumbsup:

Proficiat! Mooie aanwinst!

Ik ben ook fan van het merk. Super prijs kwaliteit verhouding! De Pradata was mijn eerste automaat, en eerste horloge in mijn hernieuwde hobby voor horloges! De Explorer 2 heb ik gepre-orderd en laten aanpassen naar zwarte dial/blauwe bezel.

Ik houd de website en facebook in de gaten voor nieuwe modellen! Al laat ik de Aegis lopen omdat deze teveel overlap heeft met mijn Pradata (en vind hem net wat minder mooi)

Dus de groeten van zijn oudere en jongere broertjes :wink:

Wisselen met bandjes is overigens ook erg leuk (en makkelijk) met de Obris Morgans!

4 likes

Jij bent goed bezig!

Het is inderdaad een super verhouding van prijs en kwaliteit.

Ik heb ondertussen regelmatig contact met Obris, de Explorer 2 verwachten ze binnenkort weer. De Aegis heeft vertraging.

Banden wisselen is leuk, zeker als je ze zelf maakt. :wink:

Veel plezier met je Obris horloges.

Mooi hoor!
En is dat een Honda Type R?

Type S :wink:

Mijn beste,

Strak, elegant en een sportieve uitstraling!!
Ik wens je vele mooie momenten met jou nieuwe verdorvenheid!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Hmm, kende OM eigenlijk alleen van de bandjes. Ik wist wel dat ze ook horloges maakten, maar eerlijk gezegd nooit de moeite genomen ernaar te kijken. Onterecht, blijkt nu. Met name beide Explorers (I en II) zijn prachtig!

Dat zijn mooie klokkies. Mooi ontwerp ook. En goed dat ze Myota gebruiken, lijkt me kwalitatief net iets beter dan een gemiddeld Chinees uurwerk.

Veel plezier er mee!

Groet Tecco

Alles wat een duiker mooi maakt!!! Proficiat!!! :stuck_out_tongue:

Tof!

Weet iemand waarom de 30 op de bezel verkeerd om zit?

Scherp! :wink:

Daar verschillen de meningen over.

Bewust zo ontworpen. Door vee kritiek toch weer omgedraaid bij de 2. Bij de 2 is er weer op de driehoekjes-streepjes combi (op de bezel) kritiek, ook dat weer een bewuste design keuze.

Op WUS wordt er regelmatig gereageerd door Justin van Obris Morgan. Vandaar dat ik dit weet

1 like

mocht je nog een OM willen,
http://uhrforum.de/obris-morgan-nevon-in-silber-gelbes-kautschuk-neu-t220376

Dank voor de tip:

Een oudje van me :blush:

Mooi merk. Gefeliciteerd @gfvdb81 Er zullen vast nog meer volgen :wink:

Mooie aanwinst, een tijdje geleden ook bijna tot aankoop overgegaan omdat je er alleen maar goeie dingen over hoort en leest.
Veel plezier met je OM :+1:

Hij bevalt prima!