De eerste van het jaar....Feeling a bit blue

Toch weer wat gekocht. Een Orient Chicane in het blauw. De stalen band ga ik nog niet gebruiken en ik heb hem daarom even op een blauwe kalflederen band gezet. Er zijn een hele massa Natos onderweg. Als die binnen zijn maak ik een hele mooie foto reportage. Nu ff een snel wristshotje.

proficiat! de wijzers maken em voor mij minder military, maar beetje casual dress.

sjiek, of moet ik zeggen: chique…
(tu)

Groet
Herman

Mooie Explorer style.
Mooi blauw trouwens.

marnix.moed Schreef:

proficiat! de wijzers maken em voor mij minder
military, maar beetje casual dress.

Klopt helemaal. Ik viel toch voor de blauwe wijzerplaat. Zwart had ik al vrij veel.

(tu) Mooi blauw is niet lelijk :wink:

Leuke klok (tu)

Dat blauw doet Orient altijd wel erg mooi :~

Ziet er goed uit en mooie kleur.(tu)
Grt,
L.R.

Mooie klok, maar ik ben wel benieuwd of hij nog een beetje wil gloeien in het donker.

Kun je een lume shot maken?

Mooie kleur blauw van de wijzerplaat. De lettertypen die Oriënt gebruikt vind ik persoonlijk niet zo fraai. Maar afgezien van dat een hele mooie klok.

Groet,
Jurgen

Ik vind 'm heel mooi André, prachtig die blauwe dial (tu)

Nice! (tu)

Mijn beste,

Wederom een mooie aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ook gevallen voor een blauwe dial zie ik, daar sluit ik mij geheel bij aan! En dat leer staat 'm zeer goed, desondanks ben ik wel benieuwd naar de stalen band. De wijzers vind ik iets te volumineus, hadden naar mijn smaak iets smaller gemogen.

Ik heb Orient tot nu toe niet gevolgd maar dit model spreekt mij aan en zal hierdoor 'ns wat aandacht aan dit merk besteden.

Moet zeggen dat het een goede optie is, erg fraai (tu)

Ben benieuwd naar het kleurenfestijn met al die Nato bandjes :slight_smile:

Leuk klokje. Veel plezier ermee.

Gr Wouter

Altijd mooi, een blauwe wijzerplaat!
Geniet er van!

Grt, Martin

dreski Schreef:

marnix.moed Schreef:


proficiat! de wijzers maken em voor mij minder
military, maar beetje casual dress.

Klopt helemaal. Ik viel toch voor de blauwe
wijzerplaat. Zwart had ik al vrij veel.

Zoals gezegd is mooi blauw niet lelijk.

Ben 't eens met Xavier dat de cijfers wat te fors zijn. Of ten minste wat te flink van lume voorzien. Breekt daardoor met de elegante lijnen. Als de wijzers meer rechthoekig/military-achtig waren, dan zou het er wel bij hebben gepast.

mooie dingetje, leuke dresswatch

Best wel mooi, zeker op leer.
Wat jammer eigenlijk dat de typografie van de datum zo anders is dan die van de indices. Da’s wel een gemiste kans.
Niettemin een leuk ding.