De "EKRANOPLAN" .. oftewel

Een heel fraai horloge en idem uitleg.(tu)
Wel lijkt door de grote kast het uurwerk zo wel wat klein op de foto.:wink:
Gefeliciteerd en veel draagplezier.:~

van harte met je nieuwe aanwinst, ziet er erg goed uit … (tu)

Bedankt heren, voor de vele fijne reacties… :)-D

@ Twan: wristshot volgt nog…
@ Hent: op de foto is het deksel eraf hoor. Hier een fotootje mét deksel:

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Kwijl…Kwijl…
Ik wil em ookX(

Ik vind hem prachtig, zeker in deze kleurstelling, mooie details, schitterend ontwerp, ik wens je er dan ook veel plezier mee.

Gefelciteerd met deze kloeke aanwinst! Met zo’n formaat zal die niet snel wegvliegen:D

nu ik hem wat vaker gezien heb, kan ik niet anders melden dan dat ik zeker onder de indruk van het klokkie ben :wink: (tu)

Zoals beloofd, een wrist-shot (tja… ik heb dunne polsen ;))… en een daglicht fotootje in een flauw middagzonnetje op een ondergesneeuwde tafel…

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Mooie klok, kan niet anders zeggen.(tu)
Bezel en kroon zien er ook top uit.

gr Ron

Ik vind het vooral leuk om die geschiedenis achter de naam eens te lezen.
Indrukwekkend vliegtuig…

Het horloge had ik op de Rikketik al eens gezien. :wink:
Ik zie dat er nu een betere band aan staat; die past wonderwel ! (tu)

Dit is inderdaad een gevalletje liefde op het eerste gezicht! Zo’n raar gevoel als je er voor het eerst naar kijkt… De golfjes op de wijzerplaat vind ik trouwens best wel mooi. Alleen die 47 mm ben ik nog niet over uit. Maar ik vind 'm prachtig, gefeliciteerd met je aanwinst Chris!

erg origineel. 4 modellen: http://www.vostok-watches.com/start.php?vostok-europe_ekranoplan.php

Ik heb net deze http://www.youtube.com/watch_popup?v=bbecl88NsEQ#t=419 documentaire gekeken en dacht gelijk aan je horloge Chris. Blijft een mooi horloge (tu)

Huh, dat ik deze post heb gemist…

Wat een bruut ding zeg! Zowel de boo… ik bedoel vliegtuig, als het horloge! Ik ben niet zo van de Russische klokjes, maar deze moderne dingen vind ik wel weer stoer. En altijd leuk zo een behind-the-scenes look! Vooral die twee even grote radartjes die naast elkaar liggen. Ben erg nieuwsgierig geworden hoe deze werken.
Is ie normaal ook vanaf de achterkant te bewonderen?

Is die leren band die je er aan hebt zitten de originele leren band overigens? Ik zie hem in diverse winkels alleen maar met de rubberen band te koop staan, maar ik vind die leren band van jou veel mooier! Wel is er soms de mogelijkheid een leren band er bij te bestellen, maar daar zijn dan weer geen plaatjes van.

Hij wordt origineel idd. enkel met siliconen band verkocht.

Ik heb die band er na enkele uurtjes dragen afgehaald omdat ik zo’n siliconenband niet echt prettig dragen vind… Is wel soepel, maar hij “prangt” om je pols…

De band op de foto’s is een kunststofband (bovenzijde) op leder en watervast.

Heel soepel, draagt erg prettig en is, in tegenstelling tot wat is vreesde, redelijk slijtvast…tot nog toe …(want het is en blijft kunststof, dus vroeg of laat komen daar scheurtjes in)…

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Ok, ik vond die band er wel goed bij passen in ieder geval. Die rubberen band lijkt mij ook niets.

Een erg leuk horloge sowieso! Misschien komt er hier ook nog wel eens eentje:P Wel jammer dat ie geen saffierglas heeft trouwens. Dat zou zijn robuuste uiterlijk wat mij betreft compleet maken.