De enige Azimuth limited?

Na een aantal keren de Azimuth om te hebben gehad(en foto’s op het forum te hebben gezien) drong het pas tot mij door.
De kroon zit bij mij op 9 uur en bij de rest op 3 uur.

Ze hebben volgens mij de wijzerplaat er verkeerd om ingezet.

Ik heb Henrik hierover ingelicht en hij vertelde mij dat hij Azimuth zal contacten om het horloge te laten “repareren”.

Ik begin nu een hééééééél klein beetje te twijfelen of ik dit zal laten doen, want ik vind de kroon op 9 uur misschien nog wel beter staan dan om 3 uur.
Wat vinden jullie.

Gr Edward

Gaaf!
Kroon aan de goede kant.
Houden zo!
Proficiat.

Houden zo!
M.i. een stuk praktischer, en nu heb je ook nog eens een one-of-a-kind.

Als het uurwerk linksom zou lopen zou het geen probleem zijn :slight_smile:

Ruilen?

Ik zeg: niets aan laten doen!! Is en blijft zo een uniek exemplaar.

Grt. Marco

Loopt ie wel gewoon linksom? Of nu met de klok mee?
Dit is toch wel de zoveelste steek die ze hebben laten vallen vind ik.

Slechte band, verkeerde kleur wijzerplaat (ik blijf dit geel vinden en geen parel wit) en dan nu deze kroon…

Lekker laten zo,uniek exemplaar.

Ik zou het zo laten, is ie helemaal uniek! Ik vind het een supermooi horloge, maar net als Marco begin ik een beetje te twijfelen aan het merk Azimuth. Ik vind het merk best duur, voor wat ze doen (de limited niet natuurlijk). En als je zo duur bent, dan zijn dit soort slordigheden, net als dat gedoe met de band, niet acceptabel. Als ik een horloge van boven de 1000 euro zou kopen, dan zou ik geen productiefouten of slechte banden willen!

IK ben er zelf ook nog steeds blij mee dat we voor deze prijs zo’n horloge hebben mogen aanschaffen hoor. Dat is het niet, maar er zijn wel dingen fout gegaan. Maar dat van die kleur is misschien mijn ding hoor…

Maar die van edwardmandy is wel uniek zo, ik zou er niet te moeilijk over doen als hij wel gewoon de goede kant op loopt en verder geen problemen geeft…

mcfr Schreef:

Loopt ie wel gewoon linksom? Of nu met de klok
mee?
Dit is toch wel de zoveelste steek die ze hebben
laten vallen vind ik.

Slechte band, verkeerde kleur wijzerplaat (ik
blijf dit geel vinden en geen parel wit) en dan nu
deze kroon…

Loopt wel gewoon linksom ! En is voor de rest een zeer mooi horloge.En de band Tsja…

Gr Edward

Hahaha geweldig. Tja dat krijg je als je horloges gaat maken die achteruit lopen. Voor je het weet weet je niet meer wat voor of achter is. Ik zou hem zo laten. Kroon aan de andere kant vind ik irritant.

Ik zou het laten repareren, je kan wel zeggen dat dit “one of a kind” is, maar ja zo kun je alles recht praten wat krom is, tenslotte is het niet waar je om gevraagd hebt, of beter gezegd waar je voor gekozen hebt, doet afbreuk aan het originele ontwerp en de gedachte back in time, alles zit verkeerdom, dan zou ik zeker de kroon aan de andere kant willen, prikt ie ook niet in je hand;)

Horloge is ook wel mooi, maar niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar… ook nog steeds een hele mooie prijs voor een bijzonder horloge en hij zal de verzameling ook zeker niet verlaten.

Heb er nu zelf ook een mooie andere band opzitten, helemaal perfect… (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,252125,256924#msg-256924)

Laten zo!

Hoewel het niet overeenkomt met de limited zou ik het wel zo laten, maar ik moet zeggen dat het mij verbaast dat een merk wat zulke dure horloges maakt, zo’n fout kan maken…

Je zou zeggen dat iemand bij de Quality Control zou moeten zien dat 1 van de 35 exemplaren ‘verkeerd’ om is…

Of vinden ze hun eigen horloges zo verwarrend dat ze het ook allemaal niet meer weten…

DaanL Schreef:

Hoewel het niet overeenkomt met de limited zou ik
het wel zo laten, maar ik moet zeggen dat het mij
verbaast dat een merk wat zulke dure horloges
maakt, zo’n fout kan maken…

Je zou zeggen dat iemand bij de Quality Control
zou moeten zien dat 1 van de 35 exemplaren
’verkeerd’ om is…

Of vinden ze hun eigen horloges zo verwarrend dat
ze het ook allemaal niet meer weten…

Dat is mijn idee dus ook. Lekker gewone horloges maken dan heb je dit soort problemen niet.

Is de kast gewoon omgedraaid, maw is de wijzerplaat er verkeerd om ingezet?

Heeft wel iemand zitten slapen zeg :slight_smile:

Ik heb van Azimuth begrepen dat ze 'm voor je “maken” als je dat wilt. Maar ik zou er ook twee keer over nadenken. Je hebt een uniek stuk. Dat ze de wijzerplaat verkeerd om gemonteerd hebben is idd slordig maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet is opgevallen toen ik het horloge aan de band zette en Edrward er zelf ook een week (of twee ;)) voor nodig had om het te merken. Dus ik kan me voorstellen dat het er bij Azimuth tussendoor geschoten is.

:slight_smile: blijft een grappig verhaal…