De Enige op HF!

Bevalt heel goed! Alleen de lume valt me tegen, maar misschien is dat beter in de groene versie.
De kast/lugs is echt heel mooi, kan het niet zo goed uitleggen hoe de vorm is, maar is echt fraai!

1 like

Volgens mij is er niemand anders meer met de 41mm Coral Red.

8 likes

4 likes

Maakt niks uit, hoef je jou excuses niet voor aan te bieden. Leek mij al raar dat er nog iemand was met deze uitvoering. De titanium uitvoering heeft ook geen datum tegenover de stalen variant😉

Staal en titanium. Staal is discontinued…

1 like

Ja verdorie, dit soort antwoorden gaan mij geld kosten ja!

Maar de lume leek mij inderdaad ook al een minpuntje in deze prijsklasse… :thinking:

1 like

Ik denk dat ik met mijn GS hi-beat GMT ook de enige ben op HF :blush:

25 likes

dit is trouwens een tourby. merk staat op de achterkant.

1 like

Dog leg versnellingsbak? Mb 190 cosworth?? De auto…niet het horloge…:+1::grin:

1 like

Ja, dat is best wel jammer. En ik probeer er nog wel zo goed op te letten. Vooral bij het “wat dragen wij vandaag” topic.

Rado Ceramica. Denk dat deze ltd edition de enige is op dit forum. Of niet…?

11 likes

Oh ja: de Funder Måne.

10 likes

Hier nog niet gezien maar is ook 45,5 mm en ik denk ook niet zo geliefd hier door deze maat

6 likes

Rado is zeker minder vertegenwoordigd op het forum, mijn Diastar en Sintra komen zeer zelden tot niet langs helaas. Helaas ondergewaardeerd, terwijl het voor mij een heerlijke dresser als sportief horloge is.

2 likes

zou het?

27 likes

Een van de meest aansprekende stalen banden die ik ken. Weet niet hoe het draagt, maar die verdikte rand vind ik een briljant stijlelement
:+1:

1 like

Deze durf ik te posten, Ebel 1911
Nog maar kort in mijn bezit

22 likes

Mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Onlangs leuke reacties ontvangen in een ander topic…

Waarschijnlijk onbekend…

4 likes

SLD Ncore

Redsea Sixpounder

Mavrik Nereus V

Zelos skyraider spitfire

+4

11 likes

:ok_hand::+1:

1 like